Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Twoje wyzwania na stanowisku Programmatic Specialist:
Prowadzenie kampanii w obszarze Programmatic Buying z wykorzystaniem co najmniej 1-2 lat zdobytego doświadczenia.
Wykorzystanie znajomości platform DSP, takich jak DV 360 lub Adform.
Monitorowanie wyników i efektywności kampanii w celu optymalizacji działań.
Współtworzenie rekomendacji mediowych na podstawie analiz i obserwacji.
Przygotowywanie media planów oraz strategicznych prezentacji dla klientów.
Szybkie i skuteczne odpowiadanie na zapytania klientów z obszaru Programmatic, wspierając ich w realizacji celów kampanii.
W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a strategię online dla naszych Klientów poprzez:
Budowanie wiedzy na temat tego modelu zakupowego w całej organizacji.
Rozwiazywanie złożonych problemów ze wsparciem Specjalistów w dziedzinie Programmatic.
Wdrażanie nowych produktów w ramach zespołu programmatycznego.
Uczestnictwo w przetargach, budowy strategii mediowych i programatycznych u kluczowych Klientów Agencji.
Wsparcie pracy specjalistów dla międzynarodowych Klientów Agencji.
Budowanie relacji i utrzymywanie bieżącego kontaktu z dostawcami oraz partnerami współpracującymi dla klienta.
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy.
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko).
Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl.
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie.
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu.
Codzienną wymianę wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, Programmatic, Meta, TikTok, SEO).
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch).
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00.
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy.
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem.
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek.
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku.
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki.
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom?
Twoje doświadczenie i osiągnięcia liczą się dla nas tak samo jak to, jakim jesteś człowiekiem.
Aplikuj do nas jeśli:
Masz gruntowną wiedzę na temat dostępnych na rynku polskim DSP (np. DV360, AdForm) i doskonale rozumiesz jak funkcjonuje rynek Programmatic.
Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy w ekosystemach GMP oraz Adform.
Możesz pochwalić się certyfikatami, publikacjami, kursami w zakresie Programmatic`a.
Swoje umiejętności techniczne potrafisz przekuć w strategie biznesowe wywołując efekt WOW.
Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania.
Potrafisz poprowadzić projekt od A do Z.
Ważne jest abyś:
Podchodził/a poważnie do swoich obowiązków i wykazywał swoje zaangażowanie.
Potrafił/a: logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania.
Lubił/a pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi.
Potrafił/a budować relacje z innymi.
A oprócz tego:
Potrafisz stworzyć i poprowadzić prezentację.
Posiadasz analityczny umysł, świetnie radzisz sobie z Excelem, a praca z danymi to coś, co naprawdę sprawia Ci przyjemność!
Masz otwartość w dzieleniu się wiedzą i wiesz jakie elementy składają się na efektywne szkolenie.
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
Spotkanie nr.1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
Spotkanie nr.2 Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”