Dashboarding
Chcesz, aby w jednym miejscu, w przejrzysty sposób zobaczyć w jak wydatki na reklamę przekładają się na wyniki sprzedażowe? Tak właśnie działamy! Estetycznie, zrozumiale, niemal w czasie rzeczywistym, zapewniamy raportowanie end-to-end Twoich działań reklamowych.
Co to oznacza dla Ciebie i Twoich współpracowników?
- Dedykowana przestrzeń wizualizacyjna w Tableau, dostępna przez WWW lub aplikację mobilną
- Raporty skrojone na miarę, zawierające odpowiedzi na kluczowe pytania
- Raporty dostosowane do odbiorcy – zarówno Zarządu jak i specjalistów potrzebujących szczegółowych analiz
- Wiarygodne dane, zawsze 'na czas’.
Nasze podejście do raportowania
Dla nas wiarygodne dane to podstawa; dlatego Dashboardy raportowe dla naszych klientów są dostępne już od pierwszych dni kampanii.
Pracujemy na własnej platformie MDiP i dzięki temu jesteśmy bardzo elastyczni. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do zwizualizowania.
Skupiamy się na kluczowych wskaźnikach – ważnych dla Twojego biznesu, wraz z pokazaniem czynników które te wskaźniki kształtują. Nie zaśmiecamy raportów dziesiątkami bezwartościowych tabelek.
Staramy się, aby raporty były również miłe dla oka 🙂
Prosta ścieżka wdrożenia
Zbieramy wymagania raportowe – od podstawowych KPI po zaawansowane potrzeby analityczne
Przygotowujemy optymalne źródło danych w MDiP
Tworzymy draft dashboardu, udostępniamy i dyskutujemy co należy poprawić
Wdrażamy rozwiązanie produkcyjne
Modyfikujemy za każdym razem, jak pojawi się uzasadniona biznesowo potrzeba
Przeczytaj również:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!