Strona główna Rozwiązania / Dashboarding

Dashboarding

Chcesz, aby w jednym miejscu, w przejrzysty sposób zobaczyć w jak wydatki na reklamę przekładają się na wyniki sprzedażowe? Tak właśnie działamy! Estetycznie, zrozumiale, niemal w czasie rzeczywistym, zapewniamy raportowanie end-to-end Twoich działań reklamowych.

Co to oznacza dla Ciebie i Twoich współpracowników?

  • Dedykowana przestrzeń wizualizacyjna w Tableau, dostępna przez WWW lub aplikację mobilną
  • Raporty skrojone na miarę, zawierające odpowiedzi na kluczowe pytania
  • Raporty dostosowane do odbiorcy – zarówno Zarządu jak i specjalistów potrzebujących szczegółowych analiz
  • Wiarygodne dane, zawsze 'na czas’.

Nasze podejście do raportowania

Dla nas wiarygodne dane to podstawa; dlatego Dashboardy raportowe dla naszych klientów są dostępne już od pierwszych dni kampanii.

Pracujemy na własnej platformie MDiP i dzięki temu jesteśmy bardzo elastyczni. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do zwizualizowania.

Skupiamy się na kluczowych wskaźnikach – ważnych dla Twojego biznesu, wraz z pokazaniem czynników które te wskaźniki kształtują. Nie zaśmiecamy raportów dziesiątkami bezwartościowych tabelek.


Staramy się, aby raporty były również miłe dla oka 🙂

Prosta ścieżka wdrożenia

1

Zbieramy wymagania raportowe – od podstawowych KPI po zaawansowane potrzeby analityczne

2

Przygotowujemy optymalne źródło danych w MDiP

3

Tworzymy draft dashboardu, udostępniamy i dyskutujemy co należy poprawić

4

Wdrażamy rozwiązanie produkcyjne

5

Modyfikujemy za każdym razem, jak pojawi się uzasadniona biznesowo potrzeba

Przeczytaj również:

Analityka kampanijna

Czytaj więcej

Marketing Data Intelligence Platform (MDIP)

Czytaj więcej

User Scoring

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt