Strona główna Rozwiązania / AI Attribution

AI Attribution

Dostępne narzędzia analityczne i systemy reklamowe nie są w stanie skutecznie mierzyć wpływu kampanii na konwersję. Ze względu na niedoskonałe systemy trackujące większość źródeł ruchu jest niedowartościowanych, a znacznie przewartościowane są kanały domykające sprzedaż.

Modelowanie wsparte AI

Rozwiązaniem tego problemu jest AI Attribution. Nasze innowacyjne rozwiązanie daje Ci możliwość poznania realnego wpływu Twoich kampanii reklamowych na sprzedaż, a nie nagradzanie ich za sam fakt wystąpienia na niemożliwej do śledzenia ścieżce zakupowej. Wszystko to sprawia, że nasz model jest skutecznym rozwiązaniem pomiaru rzeczywistej efektywności kampanii reklamowych – nawet w przypadkach szczególnie narażonych na niedowartościowanie z powodu utraty ciągłości śledzenia (Facebook, TikTok, YouTube, Pinterest i wiele innych kanałów adresujących górne etapy lejka).

Łączymy machine learning & 1st party data

Model analizuje złożone wzorce zachowań użytkowników na stronie, dzięki czemu jest w stanie zrozumieć, jak bardzo dana wizyta, przybliżyła użytkownika do konwersji. W ten sposób, źródła ruchu, nie są już nagradzane za sam fakt wystąpienia na ścieżce zakupowej, ale otrzymują wartość zgodną z ich inkrementalnym wpływem na przyszłą konwersję.

Wdrożenie AI Attribution to 3 proste kroki:

  • Audyt pomiaru zdarzeń na stronie.
  • Implementacja modelu AI Attribution.
  • Raport marketingowy w dashboardzie (Looker, Tableu lub inne rozwiązanie).

AI Attribution
daje Ci pewność

1

Poprawności danych

Model umożliwia poznanie realnego wpływu działań marketingowych na każdym etapie lejka konwersji. Rozwiązujemy problem plików cookie, z którymi nie radzą sobie tradycyjne modele atrybucji.

2

Właściwej optymalizacji

Model AI-Driven pozwala zagłębić się w dane na dowolnym poziomie granularności, dzięki czemu sprawdza się do optymalizacji kampanii oraz alokacji budżetów, które wspierają wzrost ROI.

3

Raportowania

Zautomatyzowany i zintegrowany raport, łączący dane o atrybucji z danymi kosztowymi i sprzedażowymi w jednym miejscu, ułatwia szybkie i świadome podejmowanie decyzji w oparciu o AI.

Human Intelligence wsparte Artificial Intelligence

Zainteresowało Cię nasze rozwiązanie?

Spotkajmy się, chętnie przedstawimy szczegóły, przykłady wdrożenia oraz cennik

Kontakt

Zainteresował Cię temat atrybucji? Sprawdź również:

Business Intelligence (BI)

Czytaj więcej

Regression Based Attribution (RBA)

Czytaj więcej

Marketing Mix Modeling (MMM)

Czytaj więcej