Strona główna MarTech Usługi / Business Intelligence (BI)

Business Intelligence (BI)

W dzisiejszym świecie biznesu, dane są nie tylko zasobem, ale strategiczną przewagą. Jednak ich wartość zależy od tego, jak skutecznie potrafimy je zebrać, przetworzyć i zinterpretować. Właściwe podejście do danych pozwala odkrywać ukryte wzorce, lepiej zrozumieć potrzeby klientów oraz tworzyć i optymalizować procesy decyzyjne.

BI & Analityka

Dlatego tak kluczowe jest aby zbierać właściwe dane z wiarygodnych źródeł, przetwarzać je w sposób zgodny nie tylko z intencją biznesową, ale również z prawem oraz preferencjami użytkowników oraz przekształcać je w wiedzę oraz wartościową informację. Z naszymi rozwiązaniami analitycznymi i Business Intelligence podejmiesz świadome decyzje i lepiej ulokujesz budżet.

Przygotujemy Strategię dla Danych w Twojej firmie – od spisania procesów Data Collection przez Data Storage, ETL i Analizy

Proces wdrożenia

1

Stack MarTech

Zarekomendujemy odpowiedni MarTech Stack do realizacji zadań wizualizacyjnych i analitycznych

2

Plan & wdrożenie

Przeprowadzimy Twój zespół przez plan wdrożenia efektywnej technologii raportowej.

3

Procedury & procesy

Przygotujemy procedury i procesy zapewniające efektywność i bezpieczeństwo procesów analitycznych

4

Dane & wnioski

Wesprzemy Cię w analizie danych i wnioskowaniu

Wiedza i doświadczenie

  • Mamy know-how z wdrożenia setek projektów analitycznych na potrzeby oceny efektywności kampanii marketingowych, zarówno od strony samego projektu technologicznego jak również późniejszego wykorzystania danych raportowych do podejmowania efektywnych decyzji biznesowych w świecie mediowym. Dlatego wiemy, jakich błędów w procesie projektowania zasobów analitycznych należy się wystrzegać.
  • Mimo dynamiki produktowej w świecie reklamy online oraz częstych zmian technologicznych, doradzamy w jaki sposób tworzyć rozwiązania trwałe, stabilne i minimalizujące ryzyko długu technologicznego.
  • Zapewniamy rozwiązania maksymalizujące wartość outputu analitycznego z jednoczesnym zachowaniem rozsądnego poziomu kosztu utrzymania technologii i zasobów analitycznych.

Od analizy potrzeb do wdrożenia

Zaczynamy od Analizy AS-IS oraz identyfikacji potrzeb raportowych i wizualizacyjnych. Następnie przygotowujemy docelowe rozwiązanie dedykowane dla Twojej organizacji wraz ze szczegółowym planem wdrożenia – od technologii, po zasoby ludzkie, przez procesy i procedury po przykłady analiz. Możesz liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie całego procesu.

Potrzebujesz więcej informacji w temacie analityki? Sprawdź też:

Analityka kampanijna

Czytaj więcej

Strategia MarTech

Czytaj więcej

Tracking&reporting 

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt