D(OOH)
Czas spędzany online to średnio 5,5 godziny dziennie, jednak nie należy zapominać o realnym świecie. DOOH (Digital Out Of Home) to klucz do połączenia tych dwóch światów. Wykorzystując strategie i narzędzia znane z reklamy internetowej, DOOH umożliwia skuteczną komunikację z potencjalnymi klientami w przestrzeni miejskiej.
Wykorzystaj ekrany w przestrzeniach publicznych
Poza planowaniem i realizacją tradycyjnej reklamy OOH, możemy stworzyć dla Ciebie kampanię DOOH, która pozwoli na szerokie dotarcie przy jednoczesnej elastyczności dostosowywania treści.
- Dotarcie do określonego profilu osób – m.in. dzięki technologii rozpoznawania twarzy,
- W odpowiednim czasie – intensywność wyświetlania sterowana jest online,
- W odpowiednich miejscach – możliwość dynamicznej zmiany miejsca emisji i z odpowiednim przekazem, dzięki zaproponowanej strategii komunikacji.
Spójrz, jak wykorzystujemy przestrzeń w realu online!
Interaktywna komunikacja z odbiorcami
Nie zatrzymuj się i zaproś potencjalnych klientów do interakcji bezpośrednio z reklamy. Jak? Z wykorzystaniem kodów QR! Możesz też dotrzeć do odbiorców pośrednio, korzystając z remarketingu. Użytkownicy, którzy mieli szansę zobaczyć Twój format DOOH, zobaczą też reklamę na swoim telefonie.
Mierzalne wyniki kampanii w przestrzeni publicznej
Wszystkie prowadzone przez nas kampanie są raportowane. W przypadku kampanii DOOH raporty są podobne do tych znanych z działań online. Otrzymasz informacje o zasięgu, kontaktach, interakcjach oraz efektach osiąganych przez remarketing.
Wszędzie tam, gdzie chcesz się reklamować
Działamy ze wszystkimi dostawcami rozwiązań DOOH w Polsce, co oznacza, że możesz pojawić się na każdym ekranie w przestrzeni publicznej.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!