D(OOH)

Czas spędzany online to średnio 5,5 godziny dziennie, jednak nie należy zapominać o realnym świecie. DOOH (Digital Out Of Home) to klucz do połączenia tych dwóch światów. Wykorzystując strategie i narzędzia znane z reklamy internetowej, DOOH umożliwia skuteczną komunikację z potencjalnymi klientami w przestrzeni miejskiej.

Wykorzystaj ekrany w przestrzeniach publicznych

Poza planowaniem i realizacją tradycyjnej reklamy OOH, możemy stworzyć dla Ciebie kampanię DOOH, która pozwoli na szerokie dotarcie przy jednoczesnej elastyczności dostosowywania treści.

  • Dotarcie do określonego profilu osób – m.in. dzięki technologii rozpoznawania twarzy,
  • W odpowiednim czasie – intensywność wyświetlania sterowana jest online,
  • W odpowiednich miejscach – możliwość dynamicznej zmiany miejsca emisji i z odpowiednim przekazem, dzięki zaproponowanej strategii komunikacji.

Spójrz, jak wykorzystujemy przestrzeń w realu online!

Interaktywna komunikacja z odbiorcami

Nie zatrzymuj się i zaproś potencjalnych klientów do interakcji bezpośrednio z reklamy. Jak? Z wykorzystaniem kodów QR! Możesz też dotrzeć do odbiorców pośrednio, korzystając z remarketingu. Użytkownicy, którzy mieli szansę zobaczyć Twój format DOOH, zobaczą też reklamę na swoim telefonie.

Mierzalne wyniki kampanii w przestrzeni publicznej

Wszystkie prowadzone przez nas kampanie są raportowane. W przypadku kampanii DOOH raporty są podobne do tych znanych z działań online. Otrzymasz informacje o zasięgu, kontaktach, interakcjach oraz efektach osiąganych przez remarketing.

Wszędzie tam, gdzie chcesz się reklamować

Działamy ze wszystkimi dostawcami rozwiązań DOOH w Polsce, co oznacza, że możesz pojawić się na każdym ekranie w przestrzeni publicznej.

Mogą Cię zainteresować:

Analityka kampanijna

Czytaj więcej

Content Marketing

Czytaj więcej

Wsparcie działów In-House

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt