Strona główna MarTech Usługi / Tag Management / Server Side Tagging

Tag Management / Server Side Tagging

Tag Management System (TMS) to podstawa w sprawnym i bezpiecznym zarządzaniu analityką internetową. Umiejętne skonfigurowanie narzędzia wraz z optymalnym doborem opcji serwowania kodów (client-side vs. server side) zapewnia szczelny tracking. Pozytywnie wpływa także na szybkość strony, bezpieczeństwo przesyłania danych oraz zapewnia zgodność z preferencjami użytkownika (zgody na cookie).

Co zapewnia implementacja Tag Management System w Twojej firmie?

Zorganizuj i zarządzaj lepiej tagami, takimi jak kody śledzące GTM, dzięki TMS. Wdrożenie systemu umożliwia marketerom in-house samodzielne zarządzanie tagami na stronach internetowych bez konieczności angażowania zespołów IT, co przyspiesza procesy i zwiększa elastyczność działań marketingowych.

  • Wdrożenia i utrzymanie Google Tag Managera (GTM) w wersji client-side oraz server-side.
  • Zapewnienie efektywnej kosztowo infrastruktury dla działań server-side.
  • Wzbogacanie danych w ujęciu server-side w oparciu o bazę Firestore.
  • Wdrożenie i utrzymanie kontenerów Tealium.
  • Wdrożenie i utrzymanie kontenerów Adobe Launch.

Więcej w temacie:

Analityka kampanijna

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt