Strona główna MarTech Usługi / Web Analytics

Web Analytics

W biznesie dane to podstawa. Szczególnie w świecie digitalu rozsądne opomiarowanie strony internetowej to klucz do sukcesu. Wiemy, jak przekuć te dane w informację, a informację w decyzję. Nie ważne, czy korzystasz z GA4, Adobe, czy Matomo – wprowadzimy Twoją analitykę internetową na wyższy poziom!

Witryna pod kontrolą

Dzięki zaawansowanym narzędziom śledzimy każdy krok odwiedzających. Dostarczamy precyzyjnych danych, które stanowią klucz do optymalizacji witryny. W ramach współpracy zyskasz dostęp nie tylko do narzędzi, ale i wiedzy eksperckiej.
Web Analytics w Sales&More to:

  • Audyty analityki internetowej. Szczegółowa inwentaryzacja AS-IS oraz precyzyjne nakreślenie stanu TO-BE.
  • Wdrożenia GA4 – od wersji prostej do najbardziej zaawansowanych ustawień.
  • Integracja zdarzeń Offline – Measurement Protocol + Data Import.
  • Konfiguracja zrzutu granularnych danych do BigQuery.
  • Wdrożenia i obsługa narzędzi analitycznych: Adobe, Piwik, Matomo, Piano i innych.

Kompleksowa współpraca na każdym etapie

Nasze podejście do współpracy z klientami opiera się na kompleksowym wsparciu w każdym etapie implementacji rozwiązań technologicznych i analitycznych. Zdajemy sobie sprawę, że skuteczna realizacja kampanii marketingowych wymaga nie tylko precyzyjnych narzędzi, ale również ich pełnej integracji z procesami biznesowymi klienta oraz spełnienia wysokich standardów bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.
W ramach tego podejścia:

  • Wspieramy na każdym etapie implementacji – od rekomendacji, regulacji z działem bezpieczeństwa / prawnym, przez dokumentacje i uzgodnienia z developerami, po konfigurację narzędzi i szkolenia.
  • Zawsze dopasowujemy narzędzia i zakres wdrożenia do biznesu klienta.
  • Dbamy, aby analityka była szczelna, ale też elastyczna, nie obarczona długiem technologicznym.

Wdrożenie narzędzi analityki internetowej jest prostsze niż sądzisz!

Web Analytics nie tylko dostarcza klarownych statystyk, ale również pomaga w zrozumieniu, jakie działania podejmować, aby zwiększyć konwersje, poprawić doświadczenie użytkownika i maksymalizować efektywność online. Wspólnie przechodzimy przez onboarding, który składa się z 5 głównych punktów.

Proces wdrożenia

1

Faza Discovery – dokumentacja AS-IS

2

Biznesowe określenie TO-BE oraz przygotowanie dokumentacji deweloperskich

3

Wsparcie programistów przy wdrożeniu dokumentacji

4

Konfiguracja narzędzi od strony interfejsu – wdrożenie niezbędnych zmian w GTM

5

Szkolenia dla zespołów in-house

Consent Management

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt