Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Jako (Junior) Web Analyst będziesz:
Formułować trafne pytania dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu – zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu;
Ustawiać tracking kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych);
Konfigurować narzędzia Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase, a w szczególności zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
Pracować z narzędziami klasy CMP;
Testować i sprawdzać zgodności wdrożenia analityki internetowej z dokumentacją, przy użyciu: GTM debugger, konsoli w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
Przeprowadzać analizy w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych;
Współpracować w interdyscyplinarnym zespole i wspólnie z Project Managerem realizować cele.
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy;
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko);
Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl;
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce;
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok;
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie;
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu;
Codzienną wymianę wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, Programmatic, Meta, TikTok, SEO).
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch).
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00.
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy.
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem.
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek.
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku.
Biuro przyjazne czworonogom
Twój pupil jest tu mile widzianym współpracownikiem!
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki.
Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie posiadasz:
Chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech;
Podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html;
Umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim.
To szukamy właśnie Ciebie!
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Ważne abyś:
Podchodził/a poważnie do swoich obowiązków i wykazywał swoje zaangażowanie;
Potrafił/a: logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania;
Lubił/a pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi;
Potrafił/a budować relacje z innymi.
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
1
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
2
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
3
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
4
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
5
Spotkanie nr 1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
6
Spotkanie nr 2. Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
7
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”