Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Jako Digital Marketing Executive
Wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za kampanie/produkty klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online.
Na co dzień będziesz:
Planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci;
Współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla klienta z branży finansowej;
Odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital;
Na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii;
Dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty;
Raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych.
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy.
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko).
Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl.
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie.
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu.
Codzienną wymianę wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, Programmatic, Meta, TikTok, SEO).
Całą masę przydatnych benefitów (lunche w biurze, Kafeteria MyBenefit, Karta Multisport, opieka zdrowotna Allianz i inne, które znajdziesz poniżej)
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch).
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00.
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy.
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem.
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek.
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku.
Biuro przyjazne czworonogom
Twój pupil jest tu mile widzianym współpracownikiem!
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki.
Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:
Posiadasz min. 1-2 lata doświadczenia w digitalu (jako samodzielny account obsługujący klienta z branży e-commerce lub/i finansowej lub jako specjalista po stronie klienta);
Potrafisz zaplanować, poprowadzić i skoordynować kampanię online, a definiowanie zadań i ustawanie priorytetów nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu;
Posiadasz praktyczną wiedzę na temat mediów takich jak: afiliacja, mailing, display direct-buy;
Odnajdujesz się w dużych zbiorach danych xls/csv , sprawia Ci przyjemność ich obróbka i analiza, a następnie wyciąganie wniosków przekładających się na realne decyzje w kampanii;
Masz doświadczenie lub samozaparcie by zdobyć umiejętności w Tableau czy Data Studio, nie tylko pod kątem czytania widoków, ale również ich współtworzenia, korygowania, dbania o poprawność źródeł danych
Potrafisz uruchomić w przeglądarce tryb debugowania i wyciągać z nich wiele ciekawych informacji podczas aktywności online;
GA4 – ciekawią Cię możliwości narzędzia i zgłębianie informacji z raportów kartotekowych, potrafisz zweryfikować poprawność raportowanych eventów;
Masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji oraz dyskusji;
Potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji;
Mile widziane, jeżeli:
Interesujesz się nowymi technologiami i digital marketingiem
Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads lub/i Meta Ads
Sprawnie poruszasz się w Excelu
Lubisz szukać nowych rozwiązań i doszukiwać się zależności
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
1
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
2
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
3
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
4
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
5
Spotkanie nr 1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
6
Spotkanie nr 2. Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
7
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”