Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Twoje wyzwania na stanowisku Biddable Media & Marketing Automation Specialist:
Chcesz łączyć świat kampanii online z Marketing Automation?
Chcesz pracować z danymi, które mają realny wpływ na biznes? Dołącz do zespołu Sales&More jako Biddable Media & Marketing Automation Specialist
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii online dla reklamodawcy na rynkach zagranicznych w różnych systemach reklamowych m.in. Google, Meta, TikTok, LinkedIn, DV360 oraz innych specjalistycznych narzędzi w zakresie Marketing Automation.
Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla reklamodawcy w tym:
Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Google, Meta, DV360 i innych nastawionych na generowanie konkretnych wyników;
Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie kampanii płatnych;
Analiza i optymalizacja kampanii reklamowych (np. Google, Meta, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest,);
Praca nad kreacją i stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii;
Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii;
Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych.
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy;
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko);
Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl;
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce;
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok;
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:);
Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie;
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu;
Codzienną wymianę wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, Programmatic, Meta, TikTok, SEO);
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch).
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00.
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy.
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem.
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek.
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku.
Biuro przyjazne czworonogom
Twój pupil jest tu mile widzianym współpracownikiem!
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki.
W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a się w obszarze Marketing Automation będąc odpwoiedzialn_a za:
Tworzenie zaawansowanych segmentów i scenariuszy komunikacji;
Personalizację treści na stronach docelowych;
Ustawianie dynamicznych kampanii opartych o dane;
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom?
Twoje doświadczenie i osiągnięcia liczą się dla nas tak samo jak to, jakim jesteś człowiekiem. Aplikuj do nas jeśli:
Posiadasz minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii na platformach mediowych (biddable media: Google Ads, DV360, Meta inne);
Rozumiesz mechanizmy retargetingu i dynamicznych kampanii opartych o dane;
Wiesz, jak planować i realizować kampanie Marketing Automation z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi;
Posługujesz się biegle językiem angielskim (poziom min. C1) i chcesz wykorzystywać znajomość językową w codziennej pracy z klientem;
Masz doświadczenie w pracy na taskach i lubisz pracować projektowo
Ważne jest abyś:
Potrafił_a logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania;
Lubił_a pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi;
Miał_a umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji przed klientem;
Lubił_a się uczyć, pogłębiać swoją wiedzę i chciał_a wdrażać nowe rozwiązania dla największych reklamodawców w Polsce;
A oprócz tego:
Excel i PowerPoint nie jest Ci obcy;
Prezentacja przed innymi nie paraliżuje Cię;
Wierzysz, że sukces można osiągnąć współpracując z innymi;
Szczególnie docenimy, jeśli:
Znasz narzędzia do Marketing Automation i CDP (np. Optimove, Synerise, SALESmanago, Salesforce, Relay42)
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
1
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
2
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
3
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
4
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
5
Spotkanie nr 1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
6
Spotkanie nr 2. Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
7
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”