Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Jako Automation Process Administrator na co dzień będziesz współpracować z osobami z całej organizacji poprzez:
Zarządzanie licencjami oraz dostępami użytkownikami w organizacji w różnych systemach;
Zarządzania zasobami wspólnymi oraz automatyzacjami w MS Office. Wdrażanie nowych automatyzacji;
Zarządzanie urządzeniami w organizacji (zakupy, konfiguracja, wymiana);
Realizacja polityki bezpieczeństwa, wspieranie i współpraca z administratorem systemów informatycznych oraz inspektorem danych osobowych;
Wspieranie pracowników spółek w problemach technicznych w wykorzystaniu sprzętu;
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
i e-commerce
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch)
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki
Nasza oferta jest dla Ciebie jeśli:
Posiadasz doświadczenie w pracy z help desk, serwisie komputerów lub przy automatyzacji procesów biurowych z wykorzystaniem Office 365;
Potrafisz konfigurować sprzęt komputerowy w systemach Windows oraz iOs;
Jesteś osobą dokładną, dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w realizowane zadania
Masz łatwość i otwartość do komunikacji
Lubisz uporządkowane procesy, a w codziennej pracy chętnie pomagasz innym i rozwiązywać problemy;
Potrafisz działać szybko i reagować na pojawiające się wyzwania;
Masz łatwość w nauce nowych systemów wspierających i automatyzujących procesy biznesowe
Posiadasz wykształcenie techniczne lub jesteś studentem uczelni technicznej
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
Spotkanie nr.1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
Spotkanie nr.2 Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”