Bank Pekao S.A.

Bank Pekao S.A., to bank którego nie trzeba nikomu przedstawiać.
Jak w takiej sytuacji dotrzeć do nowej grupy celowej i aktywizować nowe konta? Zobacz, jak połączyliśmy bankowość i kampanię dla gamerów!

Analiza dotychczasowej działalności w mediach

Z Bankiem Pekao S.A. współpracujemy od wielu lat w zakresie różnego typu kampanii. Prowadzimy działania z zakresu marketingu efektywnościowego, SEO czy brand marketingu. W przypadku znanych marek, na pewnym etapie, wyzwaniem staje się pozyskanie nowego klienta, co często wiąże się z potrzebą odmłodzenia grupy celowej.
Na szczęście, potrafimy skutecznie aktywizować młodych online, w ich naturalnym środowisku.

1 671 streamerów wzięło udział w naszej kampanii

Nasza misja, czyli co chcieliśmy osiągnąć

W ramach stałej współpracy prowadzimy dedykowane kampanie w social mediach, wykorzystując influencer marketing, kampanie oparte o wideo oraz display. Tym razem naszym celem było zbudowanie wizerunku Banku Pekao S.A. jako instytucji wychodzącej na przeciw potrzebom graczy, oferującej rozwiązania dedykowane do ich wymagań, godnej zaufania, a przy okazji bliskiej młodym.

Strategia w praktyce: kroki, które podjęliśmy

Nasza strategia opierała się o reklamę tworzoną przez osoby będące najbliżej graczy – streamerów i znanych influencerów. Wśród osób zaangażowanych w kampanię znaleźli się m.in.: Karol Kuter, Programista na Froncie, Kebcio, Michał Petala czy Shakal.

Działaliśmy na platformach, gdzie są nasi odbiorcy: Instagramie, Tik-Toku, Twitchu oraz w środowisku Meta. Wdrożyliśmy działania na FB; posty, reklamy, a wszystko wsparte dedykowanymi kreacjami zarówno statycznymi, jak i materiałami wideo, które budowały wizerunek Banku Pekao S.A.

3x zwiększona liczba zakładanych kont osobistych w grupie 18-26.

Efekty, a nawet znacznie więcej!

Udało nam się dotrzeć do graczy w ich natywnym otoczeniu, takim jak Twitch. W ramach kampanii Banku Pekao S.A. uczestniczyło aż 1 671 streamerów. Połączenie różnego typu działań skutkowało w ostatnich latach 3x zwiększeniem liczby kont osobistych zakładanych przez użytkowników 18-26.

Kampania uzyskała nominację do Performance Marketing Diamonds EU 2023 w kategorii The Most Effective Sales Campaign.

W tym projekcie wykorzystaliśmy:

Strategia Social Media

Czytaj więcej

Współpraca z twórcami

Czytaj więcej
Wykorzystaj nasze doświadczenie

Zainteresowany? Porozmawiajmy i stwórzmy Twoje case study

Kontakt