Booksy
Jak uszczęśliwić klienta, a przy okazji ułatwić życie milionom Polaków? Z nami to całkiem łatwe zadanie!
Nic nie jednoczy tak, jak wspólny… cel!
Celem kampanii było zwiększenie świadomości brandu, wzrost liczby pobrań aplikacji Booksy oraz nowych rezerwacji przez apkę.
Wyzwania, z którymi musieliśmy się zmierzyć
Naszym zadaniem było dotarcie do osób z określonych miast, czyli tych z największą liczbą usługodawców współpracujących z Booksy. Konieczne było także kierowanie nowych potencjalnych klientów zarówno do strony www.booksy.com, jak i do aplikacji mobilnej.
Na jakich działaniach się skupiliśmy?
Kampanię oparliśmy przede wszystkim na formatach video. Były emitowane nie tylko na YouTube, ale także m.in. na platformach VOD.
Naszą komunikację korzyści podzieliliśmy na kobiety i mężczyzn, ponieważ każda z tych grup ma odmienne oczekiwania. Kluczowe było dla nas wykorzystanie kanałów i narzędzi performance umożliwiających targetowanie demograficzne oraz geograficzne z wysoką precyzją.
Efektywność to nasza specjalność!
Udało nam się zwiększyć ilość konwersji oraz istotnych wskaźników w miastach, w których prowadzona była kampania. Były to m.in. wzrost ilości użytkowników aplikacji, zwiększenie częstotliwości jej wykorzystywania oraz lojalności użytkowników (więcej osób dokonujących rezerwacji wyłącznie za pośrednictwem apki). Ponadto badanie Kantar potwierdziło istotny wzrost świadomości marki.