WEB Analyst

 

Jako WEB Analyst będziesz:

  • odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn.
  • monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji.
  • Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż 🙂
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie

Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe.

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Poruszasz się w środowisku narzędzi Google takich jak Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery
  • Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby i lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi
  • Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic (poziom zaawansowany)
  • Potrafisz współpracować w dynamicznym środowisku

to szukamy właśnie CIEBIE:)

 

Docenimy, jeśli znasz takie narzędzia jak:

  • AppsFlyer
  • Adobe Analytics
  • OneTrust
  • HotJar

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji.

 

Zobacz jakie zadania czekają na naszego WEB Analyst:

  • wsparcia w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
  • planowaniu analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
  • zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
  • formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
  • przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
  • konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
  • testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
  • skalowaniu rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
  • współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
  • prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
  • doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
  • wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki;

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!

 

W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.