WEB Analyst
Jako WEB Analyst będziesz:
- odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn.
- monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji.
- Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż 🙂
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie
Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe.
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:
- Poruszasz się w środowisku narzędzi Google takich jak Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery
- Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby i lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi
- Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic (poziom zaawansowany)
- Potrafisz współpracować w dynamicznym środowisku
to szukamy właśnie CIEBIE:)
Docenimy, jeśli znasz takie narzędzia jak:
- AppsFlyer
- Adobe Analytics
- OneTrust
- HotJar
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji.
Zobacz jakie zadania czekają na naszego WEB Analyst:
- wsparcia w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
- planowaniu analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
- zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
- formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
- przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
- konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
- testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
- skalowaniu rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
- współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
- prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
- doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
- wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki;
Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!
W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.