WEB Analyst

 

Jako WEB Analyst będziesz:

  • odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn.
  • monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji.
  • Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową.

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż 🙂
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (przychodzimy do firmy między 7:30 a 10:00).

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Możliwość pracy zdalnej.

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Lekcje języków obcych na wyciągnięcie ręki.

Jeden krótszy piątek w miesiącu

Wyjazdy i spotkania firmowe.

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Poruszasz się w środowisku narzędzi Google takich jak Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery
  • Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby i lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi
  • Excel nie ma przed Tobą żadnych tajemnic (poziom zaawansowany)
  • Potrafisz współpracować w dynamicznym środowisku

to szukamy właśnie CIEBIE:)

 

Docenimy, jeśli znasz takie narzędzia jak:

  • AppsFlyer
  • Adobe Analytics
  • OneTrust
  • HotJar

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji.

 

Zobacz jakie zadania czekają na naszego WEB Analyst:

  • wsparcia w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
  • planowaniu analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
  • zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
  • formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
  • przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
  • konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
  • testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
  • skalowaniu rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
  • współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
  • prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
  • doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
  • wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki;

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!

 

W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.

    Aplikuj







    Administratorem danych osobowych jest „Sales & More” Spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000307674, numer NIP: 5213486940, numer REGON: 141342719. Spółka wyznaczyła osobę kontaktową w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, z którą można się skontaktować poprzez email: iod@salesmore.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, Polska. Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania.Na każdym etapie przetwarzania Twoich danych osobowych masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Masz również prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest jednocześnie warunkiem do podjęcia działań w celu skontaktowania się z Tobą.

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.