Współpraca z twórcami

Wartość rynku influencer marketingu wciąż rośnie, stając się nierozerwalną częścią wielu strategii, niezależnie od branży czy produktu. Influencerzy to nowocześni sprzedawcy – od twórców i liderów opinii po osoby dzielące się swoją pasją i wiedzą. Mogą pomóc w realizacji Twoich celów biznesowych, budując rozpoznawalność marki poprzez różne platformy, takie jak: TikTok, Instagram, YouTube, Facebook czy często bardzo silne media własne.

Twoi ambasadorzy

Twórcy to potencjalnie najbardziej wartościowi ambasadorzy marki. Budują zaangażowanie, lojalność, a także potrafią sprzedawać. Z takimi właśnie influencerami współpracujemy w kampaniach dla naszych klientów.

Mamy zidentyfikowany rynek od nano twórców aż po celebrytów.  Zapewnia to możliwość szczegółowego dopasowania do potrzeb danej kampanii. Z każdym segmentem pracujemy w inny sposób, aby zapewnić jak najlepsze efekty.

  • Z mniejszymi twórcami, często bez założonej jeszcze działalności gospodarczej, umożliwiamy efektywne rozliczenie i stały, profesjonalny kontakt.
  • Z celebrytami jesteśmy „na Ty” i mamy doskonały record track, często działając na wyłączność.

Strategiczne podejście do kampanii

Każdy produkt wymaga indywidualnego podejścia – dla jednego odpowiedni będzie znany influencer, który stanie się ambasadorem marki, dla innego zaś lepszym wyborem będą mikro- i nanoinfluencerzy.

Efektywność działań osób o mniejszych zasięgach często widoczna jest dopiero po osiągnięciu odpowiedniej skali. Wymaga to jednak starannego zaplanowania oraz wiedzy na temat zarządzania kampaniami.

Nasze współprace cechują się przejrzystością prawną, a także brand-safety w ujęciu wymagań ustawodawcy. Crème de la cream to możliwość nawiązania współpracy w modelach sprzedażowych, idealna dla kampanii performance’owych.

Powierzchnie reklamowe, które wykorzystujemy, to każdy nowoczesny kanał dotarcia:

  • wideo shortsy,
  • reelsy,
  • content marketing,
  • klasyczny display.

Zasady i regulacje w influencer marketingu

Skala działań sprawia, że także ustawodawcy pochylili się nad rynkiem influencerskim. Podczas realizacji kampanii kluczowe jest przestrzeganie przyjętych regulacji.

Mamy dostęp do wielu twórców, z którymi zrealizowaliśmy dziesiątki skutecznych projektów dla naszych klientów. Dbamy o najdrobniejsze szczegóły współpracy – pomagamy również przy takich elementach jak regulaminy czy scenariusze działań, aby kampanie były skuteczne, bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami.

Kompleksowa obsługa i technologie do zarządzania

Jako agencja oferujemy kompleksową obsługę współpracy z influencerami – od umów, faktur i zleceń, po narzędzia technologiczne, wybór i rekomendacje influencerów, egzekucję działań oraz synergię z kanałami biddable.

Pomagamy przy planowaniu produktów, wdrożeniu incentive marketingu dla użytkowników, kodów promocyjnych i innych elementów, które mają kluczowy wpływ na skuteczność kampanii i jej końcowy efekt.

Mogą Cię zainteresować:

Partnerstwa sprzedażowe

Czytaj więcej

Tworzenie Contentu

Czytaj więcej

Content Marketing

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt