Współpraca z twórcami
Wartość rynku influencer marketingu wciąż rośnie, stając się nierozerwalną częścią wielu strategii, niezależnie od branży czy produktu. Influencerzy to nowocześni sprzedawcy – od twórców i liderów opinii po osoby dzielące się swoją pasją i wiedzą. Mogą pomóc w realizacji Twoich celów biznesowych, budując rozpoznawalność marki poprzez różne platformy, takie jak: TikTok, Instagram, YouTube, Facebook czy często bardzo silne media własne.
Twoi ambasadorzy
Twórcy to potencjalnie najbardziej wartościowi ambasadorzy marki. Budują zaangażowanie, lojalność, a także potrafią sprzedawać. Z takimi właśnie influencerami współpracujemy w kampaniach dla naszych klientów.
Mamy zidentyfikowany rynek od nano twórców aż po celebrytów. Zapewnia to możliwość szczegółowego dopasowania do potrzeb danej kampanii. Z każdym segmentem pracujemy w inny sposób, aby zapewnić jak najlepsze efekty.
- Z mniejszymi twórcami, często bez założonej jeszcze działalności gospodarczej, umożliwiamy efektywne rozliczenie i stały, profesjonalny kontakt.
- Z celebrytami jesteśmy „na Ty” i mamy doskonały record track, często działając na wyłączność.
Strategiczne podejście do kampanii
Każdy produkt wymaga indywidualnego podejścia – dla jednego odpowiedni będzie znany influencer, który stanie się ambasadorem marki, dla innego zaś lepszym wyborem będą mikro- i nanoinfluencerzy.
Efektywność działań osób o mniejszych zasięgach często widoczna jest dopiero po osiągnięciu odpowiedniej skali. Wymaga to jednak starannego zaplanowania oraz wiedzy na temat zarządzania kampaniami.
Nasze współprace cechują się przejrzystością prawną, a także brand-safety w ujęciu wymagań ustawodawcy. Crème de la cream to możliwość nawiązania współpracy w modelach sprzedażowych, idealna dla kampanii performance’owych.
Powierzchnie reklamowe, które wykorzystujemy, to każdy nowoczesny kanał dotarcia:
- wideo shortsy,
- reelsy,
- content marketing,
- klasyczny display.
Zasady i regulacje w influencer marketingu
Skala działań sprawia, że także ustawodawcy pochylili się nad rynkiem influencerskim. Podczas realizacji kampanii kluczowe jest przestrzeganie przyjętych regulacji.
Mamy dostęp do wielu twórców, z którymi zrealizowaliśmy dziesiątki skutecznych projektów dla naszych klientów. Dbamy o najdrobniejsze szczegóły współpracy – pomagamy również przy takich elementach jak regulaminy czy scenariusze działań, aby kampanie były skuteczne, bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami.
Kompleksowa obsługa i technologie do zarządzania
Jako agencja oferujemy kompleksową obsługę współpracy z influencerami – od umów, faktur i zleceń, po narzędzia technologiczne, wybór i rekomendacje influencerów, egzekucję działań oraz synergię z kanałami biddable.
Pomagamy przy planowaniu produktów, wdrożeniu incentive marketingu dla użytkowników, kodów promocyjnych i innych elementów, które mają kluczowy wpływ na skuteczność kampanii i jej końcowy efekt.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!