Tag Management / Server Side Tagging
Tag Management System (TMS) to podstawa w sprawnym i bezpiecznym zarządzaniu analityką internetową. Umiejętne skonfigurowanie narzędzia wraz z optymalnym doborem opcji serwowania kodów (client-side vs. server side) zapewnia szczelny tracking. Pozytywnie wpływa także na szybkość strony, bezpieczeństwo przesyłania danych oraz zapewnia zgodność z preferencjami użytkownika (zgody na cookie).
Co zapewnia implementacja Tag Management System w Twojej firmie?
Zorganizuj i zarządzaj lepiej tagami, takimi jak kody śledzące GTM, dzięki TMS. Wdrożenie systemu umożliwia marketerom in-house samodzielne zarządzanie tagami na stronach internetowych bez konieczności angażowania zespołów IT, co przyspiesza procesy i zwiększa elastyczność działań marketingowych.
- Wdrożenia i utrzymanie Google Tag Managera (GTM) w wersji client-side oraz server-side.
- Zapewnienie efektywnej kosztowo infrastruktury dla działań server-side.
- Wzbogacanie danych w ujęciu server-side w oparciu o bazę Firestore.
- Wdrożenie i utrzymanie kontenerów Tealium.
- Wdrożenie i utrzymanie kontenerów Adobe Launch.
Więcej w temacie:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!