Koncept i Design
Pomysł kreatywny tzw. Creative Concept to kluczowy element pracy nad briefem. Jako agencja chcemy, aby klient otrzymał przemyślany pomysł w oparciu o to, co jest elementem briefu kreatywnego.
Od konceptu do realizacji
Pomysł kreatywny to wypracowanie określonych wartości zarówno w identyfikacji strategicznej, jak i wizualnej. Design jest odpowiedzią na przygotowany koncept. Dajemy klientowi zwizualizowany pomysł, który następnie staje się skuteczną reklamą dopasowaną do potrzeby działań w mediach digitalowych i offline.
Zaczynając współpracę z nami, otrzymasz:
- Creative Concept, który pozwoli zobrazować przemyślaną odpowiedz na wytyczne z briefu
- Dopasowanie do insightów, czyli pomysł zaadaptowany do konkretnych potrzeb wynikających z dobrze opracowanych insightów, które pozwolą zrealizować ustalone cele i KPI
- Bieżące badania skuteczności kampanii. Jedynie testując różne warianty komunikaty, mamy możliwość trafienia precyzyjnie w potrzeby obecnych i przyszłych konsumentów marek.
Przeczytaj również:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!