Analityka kampanijna
Liczby i zorientowanie na wynik są w naszym DNA. Dlatego planując i oceniając działania wizerunkowe przede wszystkim patrzymy na dane – dostarczone zarówno przez narzędzia pomiarowe, jak i pochodzące z różnych badań czy analiz (wewnętrznych i zewnętrznych). Dbamy o realizację KPI typowo wizerunkowych oraz dostarczamy rzetelną metodologię oceny wpływu wizerunku na sprzedaż.
Analityka prawdę Ci powie
Ale tylko, jeżeli zostanie prawidłowo zaplanowana, wdrożona i zinterpretowana.
Z nami możesz mieć pewność, że otrzymasz:
- Wiarygodne opomiarowanie zasięgu i częstotliwości
- Badania Brand Lift / Conversion Lift
- Wykorzystanie badań NPS
- Planowanie i optymalizacja w oparciu o badania jakościowe
- Modelowanie ekonometryczne, RBA i MMM
- Analiza wpływu działań offline (TV / Radio / Outdoor) na online
Synergia danych i efektywności
Dysponujemy unikalnym know-how w zakresie wykorzystania danych w działaniach performance i wizerunkowych. Zapewniamy pełną synergię na poziomie analitycznym i operacyjnym. Nasza praca opiera się na wszechstronnym wykorzystaniu dostępnych badań i narzędzi pomiarowych, bez ograniczeń wynikających z umów czy dedykowanych partnerstw. Kluczowym celem jest maksymalizacja efektywności.
Od ponad 15 lat nieprzerwanie analizujemy efektywność kampanii wizerunkowych, co pozwala nam dostarczać klientom sprawdzone metody zwiększania ich skuteczności. Wszystko to podane w formie intuicyjnych i przyjaznych dashboardów.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!