Performance Display
Czy prowadzenie działań sprzedażowych z wykorzystaniem formatów Display jest możliwe?
Tak! Nasze unikalne podejście do Performance display zapewnia efektywność pozwalającą na realizację KPIs sprzedażowych, zwiększając efektywność emisji nawet o kilkaset procent.
Jak to robimy?
Wykorzystujemy dane. Analizujemy dokładnie informacje o użytkownikach, którzy dokonują zakupów. Na podstawie wyników analizy, wiemy co, do kogo, kiedy i jak powinniśmy się komunikować, aby zwiększyć prawdopodobieństwo transakcji.
Stosujemy zaawansowane techniki komunikacji wizualnej, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również zachęcają do interakcji. Wyobraź sobie kreacje, które pozwalają użytkownikom nie tylko na interakcje, ale także na np. pozostawienie danych kontaktowych bezpośrednio na banerze.
W ten sposób przekształcamy pasywnych odbiorców w aktywnych klientów 😉
Współpracujemy z najlepszymi, aby dostarczyć wyniki
Wiemy, które placementy wybrać, u jakich wydawców, jak ustawić optymalizację i jaki model biznesowy współpracy z nimi wykorzystać, aby dowieźć wyniki. Posiadamy zinwentaryzowaną bazę kilkuset najlepszych placementów, a także posiadamy własną powierzchnię, którą nieustannie optymalizujemy.
Dzięki współpracy z wiodącymi portalami i serwisami tematycznymi prowadzimy działania w modelach efektywnościowych, osiągając przy tym imponujące zasięgi.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!