Marketing Mix Modeling (MMM)
MMM w działaniach digital? Dla większości naszych projektów to powoli standard. Z jednej strony stanowi alternatywę dla atrybucji, którą znamy z internetu opartego o pliki cookie. Z drugiej oferuje nowe możliwości oceny mediów. Wykorzystasz ją przy tworzeniu scenariuszy, rozumieniu krzywych responsywności czy sprawdzaniu wpływu danego kanału na sprzedaż.
Dlaczego warto wdrożyć Marketing Mix Modeling?
Odkryj potencjał Marketing Mix Modeling i podejmuj bardziej świadome decyzje dotyczące alokacji budżetu mediowego. Nasze zaawansowane modele analizy 'what-if’ pozwalają na symulację skutków zmian w budżecie, umożliwiając optymalizację wydatków reklamowych. Precyzyjniej określaj wpływ poszczególnych kanałów na sprzedaż, obliczaj ROI. Dzięki temu rozwiązaniu lepiej zrozumiesz korelacje między zmiennymi, a także czas i siłę wpływu inwestycji.
Marketing Mix Modeling wskaże Ci, jak najlepiej alokować budżet w krótkim okresie, obejmującym 3-6 interwałów, aby maksymalizować efektywność kampanii. Model ten jest elastyczny i łatwo aktualizowany o nowe zmienne, co pozwala na bieżąco dostosowywać strategię do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Zalety współpracy
z Sales&More
Unikalne kompetencje łączenia Data Science z marketingiem.
Łączymy zaawansowane umiejętności Data Science z praktykami marketingowymi, co pozwala na tworzenie precyzyjnych i efektywnych strategii, które zwiększają zwrot z inwestycji.
Łatwość integracji danych, dzięki własnej platformie MDIP.
Nasza autorska platforma MDIP umożliwia integrację danych z różnych źródeł, dzięki czemu jest ona szybka i bezproblemowa.
Transparentność w zakresie wykorzystywanych algorytmów.
Zapewniamy pełną transparentność w stosowanych algorytmach, co pozwala klientom na zrozumienie procesu modelowania i budowanie zaufania do naszych rozwiązań.
Krótki czas wdrożenia (nawet w 2 tygodnie).
Jeszcze szybciej rozpocznij optymalizację działań marketingowych, aby zwiększać efektywność zmian
Proces wdrożenia Marketing Mix Modeling
Jesteśmy dla Ciebie na każdym etapie wdrożenia usług Sales&More. Stosujemy sprawdzone na wielu projektach procesy, które zapewniają
- Warsztat biznesowy – ustalenie celu i wymagań
Rozpoczynamy od spotkania, podczas którego wspólnie ustalamy cele i wymagania, co stanowi fundament dla skutecznego modelowania. - Data Collection
Zbieramy niezbędne dane, które stanowią podstawę do dalszej analizy, zapewniając ich wysoką jakość i dokładność. - Data Review
Przeprowadzamy szczegółową weryfikację zebranych danych, aby upewnić się, że są one kompletne i gotowe do użycia w procesie modelowania. - Modelowanie
Tworzymy zaawansowane modele analityczne, które pozwalają na dokładne przewidywanie wyników kampanii i optymalizację budżetu marketingowego. - Prezentacja PoC i nakreślenie ew. poprawek
Prezentujemy projekt w formie Proof of Concept i wspólnie z klientem analizujemy wyniki, wskazując ewentualne poprawki do wprowadzenia przed wdrożeniem produkcyjnym. - Wdrożenie produkcyjne i dalsza praca
Po akceptacji PoC, przechodzimy do wdrożenia, a następnie kontynuujemy współpracę, aby stale doskonalić i optymalizować wykorzystywane modele.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!