Programmatic Specialist / Expert

Miejsce pracy: Warszawa (hybryda)

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowegoi e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

  • Nasze benefity:

    Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

    Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie

    Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)

    System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

    Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

    Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

    Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

    Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu

    Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

    Lekcje języków obcych z lektorem

    #FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

    Wyjazdy i spotkania firmowe.

    Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

 

Jako Specjalista/Ekspert będziesz osobą odpowiedzialną za:

  • merytoryczny rozwój zespołu Programmatic, 
  • budowanie wiedzy na temat tego modelu zakupowego w całej organizacji 
  • rozwiazywanie złożonych problemów pozostałych Specjalistów w dziedzinie Programmatic,
  • wdrażanie nowych produktów w ramach zespołu programmatycznego, 
  • uczestnictwo w przetargach, budowy strategii mediowych i programatycznych u kluczowych Klientów Agencji. 
  • koordynowanie pracy specjalistów dla międzynarodowych Klientów Agencji.

 

W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a strategię online dla naszych Klientów poprzez:

  • Monitorowanie efektywności kampanii
  • Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych
  • Udział w przygotowaniu media planów i prezentacji strategicznych
  • Kontakt z dostawcami i innymi podmiotami pracującymi dla klienta
  • Kontakt z klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Twoje doświadczenie i osiągnięcia  liczą się dla nas tak samo jak to, jakim jesteś człowiekiem. Aplikuj do nas jeśli: 

  • Masz  gruntowną wiedzę na temat dostępnych na rynku polskim DSP (np. DV360, AdForm) i doskonale rozumiesz jak funkcjonuje rynek Programmatic;
  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy w ekosystemach GMP oraz Adform
  • Możesz pochwalić się certyfikatami, publikacjami, kursami w zakresie Programmatic`a
  • Swoje umiejętności techniczne potrafisz przekuć  w strategie biznesowe wywołując efekt WOW
  • Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
  • Potrafisz poprowadzić projekt od A do Z

 

A oprócz tego:

  • Masz na swoim koncie case`y, poradniki, 
  • Potrafisz stworzyć i poprowadzić prezentację 
  • Masz otwartość w dzieleniu się wiedzą i wiesz jakie elementy składają się na efektywne szkolenie  

 

Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia!

Aplikuj