Programmatic Specialist / Expert
Miejsce pracy: Warszawa (hybryda)
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowegoi e-commerce
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Nasze benefity:
-
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie
Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe.
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
Jako Specjalista/Ekspert będziesz osobą odpowiedzialną za:
- merytoryczny rozwój zespołu Programmatic,
- budowanie wiedzy na temat tego modelu zakupowego w całej organizacji
- rozwiazywanie złożonych problemów pozostałych Specjalistów w dziedzinie Programmatic,
- wdrażanie nowych produktów w ramach zespołu programmatycznego,
- uczestnictwo w przetargach, budowy strategii mediowych i programatycznych u kluczowych Klientów Agencji.
- koordynowanie pracy specjalistów dla międzynarodowych Klientów Agencji.
W ramach tego stanowiska będziesz również realizował_a i rozwijał_a strategię online dla naszych Klientów poprzez:
- Monitorowanie efektywności kampanii
- Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych
- Udział w przygotowaniu media planów i prezentacji strategicznych
- Kontakt z dostawcami i innymi podmiotami pracującymi dla klienta
- Kontakt z klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Twoje doświadczenie i osiągnięcia liczą się dla nas tak samo jak to, jakim jesteś człowiekiem. Aplikuj do nas jeśli:
- Masz gruntowną wiedzę na temat dostępnych na rynku polskim DSP (np. DV360, AdForm) i doskonale rozumiesz jak funkcjonuje rynek Programmatic;
- Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy w ekosystemach GMP oraz Adform
- Możesz pochwalić się certyfikatami, publikacjami, kursami w zakresie Programmatic`a
- Swoje umiejętności techniczne potrafisz przekuć w strategie biznesowe wywołując efekt WOW
- Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
- Potrafisz poprowadzić projekt od A do Z
A oprócz tego:
- Masz na swoim koncie case`y, poradniki,
- Potrafisz stworzyć i poprowadzić prezentację
- Masz otwartość w dzieleniu się wiedzą i wiesz jakie elementy składają się na efektywne szkolenie
Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia!