Polityka prywatności i ochrona danych osobowych

Nasi Użytkownicy, Klienci i Kontrahenci są dla nas szczególnie ważni. Z tego względu, Sales&More gwarantuje wysokie standardy ochrony prywatności oraz danych osobowych, przetwarzanych zarówno w serwisie internetowym www.salesmore.pl, jak i w ramach świadczonych usług oraz nawiązywanych relacji biznesowych. Dbamy o to, by dane osobowe były bezpieczne, a osoby, których dane dotyczą, mogły korzystać z przynależnych im, z tego tytułu, praw.

Mając na względnie powyższe oraz wymogi przepisów prawa, w tym w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i   sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (dalej jako RODO), w celu zapewnienia przez „Sales&More” S.A. bezpieczeństwa danych osobowych, przyjęta zostaje niniejsza Polityka Prywatności.

Niniejsza Polityka Prywatności określa:

  • zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników, tj. wszystkich osób, korzystających z serwisu oraz innych powiązanych z nim witryn, komunikacji i usług,
  • zasady przetwarzania danych osobowych przekazanych przez Klientów i Kontrahentów, tj. wszystkich osób, które korzystają w usług świadczonych przez ADO lub współpracują z nim w zakresie świadczenia tych usług.

Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie, jest „Sales&More” Spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Bednarskiej 7, 00-310 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000307674, numer NIP: 5213486940 , numer REGON: 141342719 (dalej jako Administrator lub ADO).

Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, w osobie Agnieszki Bartkowiak-Kaczmarek, z którym można kontaktować się, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, na adres e‑mail: iod@salesmore.pl, za  pomocą poczty tradycyjnej, pod adresem: ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, Polska, lub telefonicznie pod nr +48 607 895 464.

W zakresie niezbędnym do korzystania przez Użytkownika z serwisu oraz innych powiązanych z nim witryn, komunikacji i usług, a także w zakresie niezbędnym do podjęcia przez Administratora działań na żądanie Użytkownika,  przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o prawną podstawę przetwarzania jaką jest art. 6 ust. 1 lit. b), w celu obsługi oferowanych serwisów, witryn, komunikacji i usług.

W pozostałym zakresie, podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, a więc oparte o podstawę prawną przetwarzania jaką jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, realizowaną w celach, wskazanych w opcjach wyboru, w momencie pierwszego wejścia na stronę www.salesmore.pl.  

Jednakże zakres wyrażonej przez Użytkownika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, wpłynie na zakres dostępu do oferowanych przez nas treści i usług, dlatego  Użytkownik musi być świadomy tego, że przy wyborze minimalnej opcji, nie będzie mógł w pełni skorzystać z niektórych produktów lub usług, oferowanych przez Administratora.

I. ZGODA UŻYTKOWNIKA

Korzystanie z serwisu przez Użytkownika, oznacza akceptację przez niego faktu, że ADO gromadzi, wykorzystuje i udostępnia dane nieosobowe i osobowe, zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności. Użytkownik ma jednakże kontrolę nad sposobem wykorzystywania oraz udostępniania swoich danych, co szczegółowo zostało opisane w rozdziale V niniejszej Polityki Prywatności, pn. „Prawa Użytkownika”.

W przypadku przetwarzania danych osobowych, w oparciu o zgodę Użytkownika, ma on prawo, w dowolnym momencie, wycofać wyrażoną wcześniej zgodę, jednak bez  wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

W przypadku, gdy nastąpi zmiana niniejszej Polityki Prywatności, a Użytkownik nadal będzie korzystał z serwisu, to działanie takie uznane zostanie za akceptację jej nowych  warunków.

II. DANE OSOBOWE PRZETWARZANE PRZEZ ADMINISTRATORA 

1. Sposób pozyskiwania danych osobowych 

a. Dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Użytkownika

Administrator pozyskuje dane osobowe w dwojaki sposób. Pierwszym sposobem jest pozyskanie danych osobowych bezpośrednio od Użytkownika, poprzez:

  1. wysłanie przez Użytkownika wiadomości, dzięki udostępnionemu w serwisie formularzowi kontaktowego,
  2. stworzenie przez Użytkownika własnego konta w serwisie,
  3. korzystanie przez Użytkownika z usług i produktów oferowanych przez Administratora,
  4. kontakt Użytkownika z Administratorem w celu uzyskania pomocy technicznej.

b. Dane osobowe pozyskane z innych źródeł

Administrator pozyskuje również dane osobowe z innych źródeł, niż bezpośrednio od Użytkownika, tj.:

  1. poprzez rejestrowanie sposobu korzystania przez Użytkownika z produktów i usług Administratora za pośrednictwem plików cookies i innych technologii oraz otrzymywaniu raportów o błędach lub danych użycia od oprogramowania działającego na urządzeniu Użytkownika,
  2. od brokerów danych, od których Administrator kupuje dane demograficzne jako uzupełnienie danych gromadzonych samodzielnie,
  3. od dostawców usług, którzy dostarczają Administratorowi informacje na temat lokalizacji Użytkowników w oparciu o adresy IP Użytkowników,
  4. od partnerów, z którymi Administrator oferuje produkty oraz usługi lub prowadzi wspólnie działa marketingowe,
  5. z publicznie dostępnych źródeł, takich jak publicznie dostępne rejestry lub domeny publiczne, w których udostępniane są dane Użytkownika.
2. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora

Zakres gromadzonych przez Administratora danych osobowych dotyczących Użytkowników, Klientów i Kontrahentów może się różnić w zależności od celu przetwarzania danych osobowych.

Administrator gromadzi m.in. następujące dane osobowe i nieosobowe:

  1. Login name,
  2. Imię i nazwisko /nazwa przedsiębiorstwa/imię i nazwisko przedsiębiorcy lub imiona i nazwiska przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej,
  3. Adres do korespondencji,
  4. Adres strony internetowej,
  5. Nr telefonu,
  6. Adres poczty elektronicznej,
  7. NIP,
  8. REGON,
  9. IP komputera,
  10. Dane dotyczące płatności, jeśli Użytkownik dokonuje zakupu na stronie.

Ponadto Administrator gromadzi dane dotyczące zawartości plików i wiadomości Użytkowników, Klientów i Kontrahentów, gdy jest to wymagane do nawiązania i realizacji współpracy, udostępniania mu usług oraz produktów – gromadzone są temat i treść wiadomości e-mail, tekst lub inna treść wiadomości błyskawicznej, nagrania dźwiękowe i filmowe wiadomości wideo, nagrania dźwiękowe i transkrypcja wiadomości głosowej lub dyktowanej wiadomości tekstowej.

Administrator gromadzi również informacje przekazywane przez Użytkowników, Klientów i Kontrahentów, w tym opinie oraz oceny produktów oraz usług, a także informacje podawane w celu uzyskania wsparcia technicznego.

III. SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH – CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

Sposób przetwarzania przez Administratora pozyskanych danych osobowych, zależy od sposobu korzystania przez Użytkowników, Klientów i Kontrahentów z produktów i usług Administratora oraz od charakteru nawiązanej współpracy, Zatem poszczególne cele przetwarzania danych osobowych, mogą różnić się w zależności od tego, co jest przedmiotem współpracy oraz jaki produkt czy usługa została wybrana i jak się z niej korzysta.

1. Świadczenie usług, realizacja współpracy, inne działania oparte o żądania i umowy sporządzane na piśmie lub zawarte ustnie

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników, Klientów i Kontrahentów w celu realizacji działań podjętych na rzecz Użytkowników, Klientów i Kontrahentów lub wspólnie z nimi realizowanych, w tym  działań uwierzytelniania oraz autoryzowania ich dostępów do usług czy innych dostępów i działań, niezbędnych do realizacji umowy i komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za jej wykonanie, a także w celu realizacji usług oferowanych na rzecz Administratora, w oparciu o podstawę prawną przetwarzania, jaką jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym realizacja umowy została zakończona.

W przypadku, gdy realizacja umowy wiąże się z rozliczeniem finansowym lub innym obowiązkiem ADO, wynikającym z odrębnych przepisów, dane osobowe Użytkowników, Klientów i Kontrahentów będą przetwarzanie w takim przypadku, w oparciu o podstawę prawną, jaką jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym nastąpiło rozliczenie umowy.

W przypadku wniesienia roszczeń przez którąkolwiek ze stron i w celu obrony przed nimi, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przez okres nie dłuższy niż 6 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym roszczenie stało się wymagalne (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).

2. Marketing bezpośredni (promocja własnych usług, produktów i działań, programy i działania lojalnościowe, badanie opinii na temat realizowanych działań, statystyki)

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników, Klientów i Kontrahentów, w celu komunikacji z nim w spersonalizowany sposób. Komunikacja ta polega na wysyłaniu wiadomości e-mail, umieszczaniu powiadomień w witrynach internetowych oraz innych środków w ramach oferowanych usług, łącznie z wiadomościami tekstowymi oraz powiadomieniami push. Komunikowane treści dotyczą oferowanych usług własnych ADO, tj. ich usług oraz sposobu korzystania z nich, bezpieczeństwa danych osobowych, aktualizacji sieci, przypomnień, ale również sugerowanych ofert Administratora.

Tak realizowana komunikacja, dotyczy także obsługi Użytkowników, Klientów i Kontrahentów, w celu zapewniania pomocy technicznej, rozwiązywania bieżących problemów oraz udzielania odpowiedzi na wniesione skargi.

Administrator przetwarza również dane osobowe Użytkowników, Klientów i Kontrahentów, w celu umożliwienia mu komentowania działalności, usług i produktów Administratora, a co za tym idzie monitorowania jakości świadczonych usług i poziomu zadowolenia Użytkowników, Klientów i Kontrahentów.

Opisane powyżej przetwarzanie oparte będzie o podstawę prawną, jaką jest art. 6 ust. 1 lit f, przez 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym dane zostały pozyskane.

3. Reklama

Administrator przetwarza dane osobowe w celu oferowania Użytkownikowi serwisu, witryn, komunikacji i usług, dopasowanych do niego reklam, jeśli Użytkownik wyraził zgodę na takie działania lub w przypadku wykształcenia się relacji gospodarczej między Administratorem i Użytkownikiem. Reklamy te dotyczą zarówno ofert Administratora jak i podmiotów z nim współpracujących.

Przedstawiane Użytkownikowi reklamy zostają dostosowane indywidualnie do każdego Użytkownika poprzez korzystanie z:

  1. danych podanych bezpośrednio przez Użytkownika,
  2. danych zgromadzonych przy korzystaniu przez Użytkownika z usług Administratora,
  3. informacji dostarczonych przez strony trzecie,
  4. danych pochodzących z technologii reklamowych, takich jak pliki cookies,
  5. sygnałów nawigacyjnych, pikseli, tagów reklam oraz identyfikatorów mobilnych.

Administrator nie udostępnia danych osobowych Użytkownika reklamodawcom, będącymi stronami trzecimi, ani sieciom reklamowych, bez wyrażenia na to zgody przez Użytkownika. Jednakże, w przypadku, gdy Użytkownik kliknie w wyświetloną mu reklamę, reklamodawca zostanie o tym poinformowany.

Takie działania Administrator będzie opierał na prawnej podstawie przetwarzania jaką jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, do czasu wycofania przez Użytkownika wyrażonej zgody, lecz nie dłużej niż przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym zgoda została wyrażona.

4. Poprawienie usług

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w zakresie prowadzenia działań analitycznych i statystycznych, w celu stałego ulepszania oferowanych produktów i usług, zapewnienia lepszych rozwiązań, dodawania nowych funkcji oraz możliwości, zgromadzenia większej liczby odbiorców oraz pomagania w nawiązywaniu kontaktów i znajdowaniu możliwości biznesowych.

Dane osobowe dotyczące Użytkowników przetwarzane są również przez Administratora w zakresie badania rynku, badania opinii publicznej oraz dokonywania analizy gospodarczej w celu stałego poprawiania serwisu.

Opisane powyżej przetwarzanie oparte będzie o podstawę prawną, jaką jest art. 6 ust. 1 lit f, przez 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym dane zostały pozyskane.

IV. UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

Dane osobowe Użytkowników, Klientów i Kontrahentów są lub mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

  1. podmiotom, którym ADO powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów, w tym dostawcom usług prawnych i doradczych, wspierających Administratora w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym), podwykonawcom usług ADO, dostawcom usług serwerowych itp.
  2. podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów, w tym do kontroli działań ADO,
  3. podmiotom uprawnionym do obsługi doręczeń (kurierom, operatorom pocztowym).

V. PRAWA Podmiotów danych (Użytkowników, klientów, kontrahentów)

W przypadku chęci skorzystania przez Użytkownika/Klienta/Kontrahenta z przysługujących mu praw jako podmiotu danych osobowych, może on skontaktować się z Administratorem lub powołanym przez niego Inspektorem Ochrony Danych (IOD), za pomocą formularza, zamieszczonego w serwisie lub za pomocą kanałów komunikacji, podanych w niniejszym dokumencie.

W zależności od prawnej podstawy przetwarzania, podmiotowi danych przysługują poniższe prawa.

1. Prawo dostępu do danych

Użytkownik jest uprawniony do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy są przetwarzane jego dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce – jest uprawniony do uzyskania dostępu do informacji, dotyczących szczegółów przetwarzania jego danych, w tym w szczególności informacji o tym, jaki jest cel przetwarzania i kategorie przetwarzanych danych.

Użytkownik ma również prawo żądać dostarczenia kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu.

2. Prawo do sprostowania danych

Użytkownik ma prawo do sprostowania tych danych osobowych, które są nieprawdziwe. Ma on prawo żądać zastąpienia, uzupełnienia czy usunięcia błędów, usterek i mylnych informacji w całym zbiorze danych, który go dotyczy.

Przedmiotem uzupełnienia nie mogą być dane osobowe, które są nieprawidłowe, tj. Użytkownik nie może żądać zastąpienia, czy też uzupełnienia dotychczasowych danych danymi nieprawidłowymi.

W sytuacji, gdy przetwarzane dane osobowe są niekompletne, Użytkownik może przedstawić dodatkowe oświadczenie celem ich uzupełnienia. Dopuszczalne jest przedstawienie takiego oświadczenia w dowolnej formie, także z wykorzystaniem drogi elektronicznej.

3. Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)

Użytkownik ma prawo żądania usunięcia jego danych osobowych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

a. dane osobowe Użytkownika nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

b. Użytkownik cofnął zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;

c. Użytkownik wnosi sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych;

d. dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;

e. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;

f. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.

Prawo do bycia zapomnianym, przysługuje Użytkownikowi wyłącznie w przypadku skorzystania z prawa do usunięcia danych osobowych i wyłącznie w sytuacji, w której dotyczące go dane osobowe zostały upublicznione przez Administratora.

4. Prawo do ograniczenia przetwarzania

Użytkownik ma prawo do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych w następujących przypadkach:

a. Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

b. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

c. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych Użytkownika do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

d. Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika.

W przypadku ograniczenia przetwarzania, Administrator może przetwarzać dane osobowe, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie:

a. za zgodą Użytkownika lub

b. w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub

c. w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub

d. z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.

5. Prawo do przenoszenia danych

Użytkownik ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie dane osobowe go dotyczące, które dostarczył Administratorowi oraz ma prawo przesłać te dane innemu administratorowi.

Użytkownik ma również prawo żądania, by jego dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.

6. Prawo do sprzeciwu

Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu, z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją, wobec przetwarzania jego danych osobowych:

a. w interesie publicznym, w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi,

b. wobec przetwarzania do celów marketingu bezpośredniego w tym profilowania o ile jest związane z tym marketingiem bezpośrednim,

c. w uzasadnionym celu Administratora.

Postępowanie w zakresie rozpatrzenia sprzeciwu i wszelka komunikacja są wolne od opłat, istnieje również możliwość wniesienia sprzeciwu drogą elektroniczną.

7. Prawo wniesienia skargi

Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

8. Prawo do niepodlegania decyzji opierającej się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu)

Prawo do niepodlegania decyzji opierającej się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) jest przyznane Użytkownikowi z uwagi na rozwój technologii i technik marketingu opartego na danych zbieranych w trakcie korzystania z usług internetowych.

Profilowanie jest dowolną formą zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych Użytkownika – w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów jego pracy, jego sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

Użytkownik może skorzystać z takiego uprawnienia w sytuacji, w której spełnione są dwie przesłanki:

a. w pierwszej kolejności Użytkownik podlega decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu,

b. w drugiej kolejności decyzja ta wywołuje wobec Użytkownika skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa.

Zautomatyzowanego podejmowania decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania, nie można zabronić, jeżeli decyzja:

a. jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między Użytkownikiem a Administratorem,

b. jest dozwolona prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator i które przewiduje właściwe środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów Użytkownika,

c. opiera się na wyraźnej zgodzie Użytkownika.

VI. PLIKI COOKIE I INNE TECHNOLOGIE WYKORZYSTYWANE PRZEZ ADMINISTRATORA

Administrator korzysta z plików cookies i innych podobnych technologii, żeby poprawić efektywność i zaproponować Użytkownikom coraz doskonalsze funkcjonalności serwisu oraz bardziej dopasowane reklamy. Pliki cookies („ciasteczka”) to fragmenty kodu, które są plikami tekstowymi odpowiadającymi zapytaniom HTTP kierowanym do serwera Administratora. Służą one do zapewnienia optymalnej obsługi wizyty Użytkownika w serwisie oraz umożliwiają szybszy i łatwiejszy dostęp do informacji. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu Użytkownika i oprogramowaniu na nim zainstalowanym. Informacje zawarte w plikach cookies i podobnych technologiach uznawane są za dane osobowe jedynie w powiązaniu z innymi danymi osobowymi dostępnymi na temat danego Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie zgadza się na zapisywanie i odbieranie informacji w plikach cookies, może zmienić zasady dotyczące plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej lub zastosowanie tzw. opcji opt-out na stronie dostawcy danego rozwiązania technologicznego. Szczegółowe informacje odnoście stosowanych przez Administratora technologii dostępne są w Polityce cookies znajdującej się pod adresem Polityka Cookies Sales&More

VII. INNE WAŻNE INFORMACJE

1. Ochrona bezpieczeństwa danych osobowych

Administrator wprowadza różne środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych Użytkownika. Bezpieczne korzystanie z oferowanych usług zapewniają stosowane systemy oraz procedury chroniące przed dostępem oraz ujawnieniem danych osobom niepożądanym. Ponadto stosowane przez Administratora systemy oraz procedury są regularnie monitorowane w celu wykrycia ewentualnych zagrożeń. Pozyskane przez Administratora dane osobowe przechowywane są w systemach komputerowych, do których dostęp jest ściśle ograniczony.

2. Zmiany polityki prywatności

Administrator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszej Polityki prywatności, w sytuacji, gdy zawarte w niej informacje staną się nieaktualne ze względu na modyfikację świadczonych usług lub prowadzenie nowej usługi, wprowadzenie nowej czynności przetwarzania, zmiany przepisów prawa lub zaistnienia innych istotnych przesłanek, uzasadniających wprowadzenie takich zmian.

Użytkownik zostanie powiadomiony o takim fakcie niezwłocznie, poprzez informację umieszoną na stronie internetowej.

3. Informacje kontaktowe

W celu uzyskania jakichkolwiek informacji dotyczących niniejszej Polityki Prywatności Administrator udostępnia na stronie internetowej formularz kontaktowy, dzięki któremu Użytkownik może skontaktować się z Administratorem.

Ponadto istnieje również możliwość kontaktu drogą pocztową.

Pocztą email: iod@salesmore.pl

Pocztą tradycyjną pod adresem:

Sales&More  S.A.

IOD

Ul. Bednarska 7

00-310 Warszawa

Polska

VIII. KLAUZULE INFORMACYJNE 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PORTALU LINKEDIN
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W SERWISIE INFORMACYJNYM TikTok
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W SERWISIE SPOŁECZNOŚCIOWYM X (TWITTER)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA FACEBOOK/FANPAGE