Paid Media Specialist

 

Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii
reklamowych w różnych systemach reklamowych. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów
reklamowych m.in. Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi
analitycznych takich jak Google Marketing Platform. Do Twoich obowiązków należeć będzie
planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla
wiodących Reklamodawców na polskim rynku.

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko)
  • Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie
  • Stabilną formę zatrudnienia
  • Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe.

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu i planowaniu kampanii Paid Social 
  • posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii Meta ads lub Google Ads i wiesz, że umiesz w kampanie:)
  • Masz tzw. „lekkie pióro” i możesz pochwalić się własnymi tekstami, które lubią się z Google
  • Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
  • Lubisz pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi
  • Znasz dobrze Excel i PowerPoint
  • Masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji przed klientem
  • Lubisz się uczyć, lubisz pogłębiać swoją wiedzę i chcesz wdrażać nowe rozwiązania dla największych reklamodawców w Polsce

 

Szczególnie docenimy, jeśli:

  • Znasz się na prowadzeniu mediów społecznościowych dla marek (Meta, TikTok, Linkedin i inne)
  • Potrafisz obsługiwać Canvę lub/i inne programy graficzne

 

Twoje wyzwania:

  • Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Meta nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
  • Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie Meta
  • Analiza i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (np. Meta, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest,);
  • Praca nad kreacją i stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
  • Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
  • Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
  • tworzenie treści na SM, przygotowywanie grafik, video

 

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!

 
W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.