Paid Media Specialist
Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii
reklamowych w różnych systemach reklamowych. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów
reklamowych m.in. Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi
analitycznych takich jak Google Marketing Platform. Do Twoich obowiązków należeć będzie
planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla
wiodących Reklamodawców na polskim rynku.
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko)
- Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie
- Stabilną formę zatrudnienia
- Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie
Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe.
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu i planowaniu kampanii Paid Social
- posiadasz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii Meta ads lub Google Ads i wiesz, że umiesz w kampanie:)
- Masz tzw. „lekkie pióro” i możesz pochwalić się własnymi tekstami, które lubią się z Google
- Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
- Lubisz pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi
- Znasz dobrze Excel i PowerPoint
- Masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji przed klientem
- Lubisz się uczyć, lubisz pogłębiać swoją wiedzę i chcesz wdrażać nowe rozwiązania dla największych reklamodawców w Polsce
Szczególnie docenimy, jeśli:
- Znasz się na prowadzeniu mediów społecznościowych dla marek (Meta, TikTok, Linkedin i inne)
- Potrafisz obsługiwać Canvę lub/i inne programy graficzne
Twoje wyzwania:
- Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Meta nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
- Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie Meta
- Analiza i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (np. Meta, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest,);
- Praca nad kreacją i stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
- Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
- Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
- tworzenie treści na SM, przygotowywanie grafik, video
Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!
W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.