Nie znalazłeś(-aś) interesującego Cię stanowiska wśród aktualnych ogłoszeń? Nic straconego! Oto przykładowe obszary, na które wkrótce możemy przeprowadzać rekrutacje:
Planowanie mediów cyfrowych.
Tworzenie strategii mediowych.
Praca z danymi: analiza, raportowanie, wizualizacja.
Praca z klientem: przygotowywanie media planów, realizacja, prowadzenie projektów, budowanie relacji.
Paidmedia: GoogleAds, Microsoft Ads, Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz inne specjalistyczne narzędzia m.in. takie jak Google Marketing Platform.
Jeżeli któryś z nich pasuje do Twojego profilu, a jednocześnie zaciekawiła Cię kultura naszej organizacji, wyślij nam swoje CV. Nasza branża rozwija się dynamicznie i z dnia na dzień możemy potrzebować Cię w teamie Sales&More!
W takim przypadku Twoje CV musi zawierać oświadczenie o następującej treści:
„Oświadczam, że z własnej woli przekazuję moje CV firmie Sales & More S.A., jestem zainteresowany (-a) oceną mojej kandydatury na dowolne stanowisko, zgodne z moim wykształceniem, kwalifikacjami zawodowymi i kompetencjami.
W związku z powyższym, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sales & More S.A. dla celów przyszłych rekrutacji”
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch)
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
Spotkanie nr.1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
Spotkanie nr.2 Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”