To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy.
Aktualnie szukamy osoby, która wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie w obszarze HR, by na niezależnym stanowisku tworzyć wspólnie z nami efekt #MORE
Jako HR Specialist_ka / Manager_ka będziesz:
Zarządzać procesami HR, tworzyć i wdrażać strategię HR w oparciu o cele biznesowe we współpracy z zarządem.
Odpowiadać za proces rekrutacji – od A do Z na stanowiska specjalistyczne i managerskie w branży digital przy ścisłej współpracy z hiring manager_k_ami.
Koordynować, raportować i usprawniać obecne procesy HR m.in. rekrutację, pre & onboarding, offboarding, szkolenia, proces feedbackowy.
Współtworzyć jasną & skuteczną komunikację wewnętrzną w firmie przy użyciu różnych kanałów.
Przeprowadzać organizację przez zmiany.
Współpracować z osobami na wszystkich poziomach organizacji (zarząd, dyrektorzy, management, specjaliści) & inicjować współpracę między poszczególnymi komórkami organizacyjnymi.
Inicjować, kreować i wdrażać nowe idee w obszarze HR wspierające rozwój zespołu & wizerunek Sales&More jako pracodawcy.
Prowadzić szkolenia, spotkania i prezentacje dla pracowników oraz kadry menedżerskiej.
Współpracować z Event Managerem w działaniach wspierających zaangażowanie zespołu oraz rozwój naszej kultury organizacyjnej, m. in. przez inicjatywy wewnętrzne, benefity, eventy i integracje.
Wspierać nasze Liderki i Liderów w codziennych wyzwaniach związanych z zarządzaniem zespołem.
Partnerem_ką do merytorycznych rozmów z naszą Specjalistką ds. Kadr i Płac.
Tworzyć i aktualizować obowiązujące polityki i regulaminy & zapewniać legal compliance w zakresie kadr & HR.
Samodzielnie zarządzać pracą własną i prowadzić projekty, które wspierają strategię HR.
W Sales&More możesz liczyć na:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy.
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko).
Przyjazną i kreatywną atmosferę oraz niekorporacyjny styl.
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce.
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Pracę w dużym zespole pozytywnych oraz kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie.
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu.
Całą masę przydatnych benefitów (lunche w biurze, Kafeteria MyBenefit, karta Multisport, opieka zdrowotna Allianz i inne, które znajdziesz poniżej).
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 400 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch).
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00.
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy.
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem.
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek.
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku.
Biuro przyjazne czworonogom
Twój pupil jest tu mile widzianym współpracownikiem!
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki.
Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:
Masz min. 2-letnie doświadczenie jako samodzielny_a Specjalista_ka lub Manager_ka w obszarze HR i czujesz się w tym jak ryba w wodzie. Wielkość organizacji nie ma znaczenia – ważniejsze jest to, co udało Ci się zrobić i jakich obszarów dotknąć. 🙂
Jesteś osobą samodzielną, proaktywną i kreatywną, która potrafi wykorzystać te supermoce w rekrutacji, onboardingu, offboardingu oraz komunikacji wewnętrznej.
Stawiasz na profesjonalizm i wysoką kulturę osobistą, by dbać zarówno o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów, jak i wszystkich pracowników w organizacji.
Wiesz jak (i nie boisz się) przeprowadzić organizację przez zmianę i zadbać o komunikację na każdym jej poziomie.
Potrafisz formułować trafne pytania, które prowadzą do znalezienia najlepszego rozwiązania i wiesz jak ważne w HR jest aktywne słuchanie.
Tworzysz projekty, które są nie tylko uzasadnione biznesowo, ale odznaczają się najwyższym standardem.
Dodatkowo:
Masz doświadczenie i pierwsze sukcesy w pracy z liderami i C-level`em.
Poruszasz się swobodnie w obszarze prawa pracy i zagadnień związanych z obszarem płac, na podstawie których tworzysz rekomendacje.
Odnajdujesz się w pracy projektowej – umiesz wykorzystywać dostępne narzędzia, prowadzić jednocześnie kilka procesów, automatyzować, porządkować i egzekwować od innych.
Potrafisz budować relacje z ludźmi oparte na autentycznej i empatycznej komunikacji.
Nie boisz się działać, testować i dzielić swoją wiedzą z innymi.
Masz doświadczenie z narzędziami w postaci systemów ATS (np. eRecruiter) oraz HRm (np. People Force) i wierzysz, że technologie wspierają procesy.
Potrafisz przygotować dokumenty tj. Polityki/ regulaminy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Masz lekkie pióro i odnajdujesz się w tworzeniu treści.
Tworzysz nie tylko merytoryczne, ale i estetyczne prezentacje (Canva, PowerPoint).
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
1
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
2
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
3
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
4
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
5
Spotkanie nr 1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
6
Spotkanie nr 2. Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
7
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”