Dołącz do zespołu contentowego, w którym będziesz budować strategie treści dla klientów i wdrażać je w praktyce – na serwisach klienta oraz zewnętrznych wydawców.
Do Twoich najważniejszych zadań będzie należeć weryfikacja treści dostarczonych przez zewnętrznych dostawców, koordynowanie ich jakości oraz przygotowywanie treści. W codziennej pracy ważna będzie współpraca ze specjalistami SEO oraz accountami w planowaniu strategii content marketingu.
Do Twoich codziennych zadań będzie należało przede wszystkim:
Przygotowywanie planów marketingu treści.
Przygotowanie analiz treści (optymalizacja istniejących, analizy GAP).
Redagowanie treści dla klientów.
Koordynowanie zewnętrznych dostawców treści.
Monitorowanie rentowności oraz jakości wykonywanych prac.
Współpraca z działem accounckim w zakresie realizowanych projektów.
Współpraca ze specjalistami SEO przy tworzeniu wytycznych do treści.
Współpraca z redaktorami po stronie klienta.
Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?
Lunche w biurze
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch).
Elastyczne godziny pracy
Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00.
System kafeteryjny MyBenefit
Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwa
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok.
Wsparcie rozwoju
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.
Konkurencyjne wynagrodzenie
Oraz system bonusowy.
Języki obce
Lekcje języków obcych z lektorem.
#FRIDAYANDMORE
Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek.
Wspólne wyjazdy
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku.
Biuro przyjazne czworonogom
Twój pupil jest tu mile widzianym współpracownikiem!
Owoce w firmie
Last but not least owocoweeee poniedziałki.
Jeżeli jest to dla Ciebie interesujące i jednocześnie:
Czujesz na swoim obecnym stanowisku, że potrafisz więcej, ale nie masz możliwości rozwoju.
Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania poprawiające efektywność kampanii.
Lubisz pracować z liczbami.
Potrafisz w prostych słowach wyjaśniać skomplikowane tematy.
Znasz Google Search Console, Semrush, SENUTO, Google Analytics, Google Keyword Planner, AnswerThePublic, Contadu lub SurferSEO.
Masz wykształcenie marketingowe lub filologiczne.
Potrafisz pracować w zespole.
Szczególnie zwrócisz naszą uwagę, jeśli:
Interesujesz się światem genAI i tworzeniem treści przez modele LLM.
Potrafisz planować treści.
Potrafisz w prostych słowach argumentować swoje decyzje.
Znasz podstawowe zagadnienia zasad działania wyszukiwarek.
Interesujesz się zabawą słowami.
Dołącz do nas, a my zaoferujemy Ci:
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce.
Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w nowocześnie zarządzanej firmie.
Przestrzeń do rozwoju zawodowego.
Doskonałą atmosferę w pracy w kameralnym środowisku.
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiety socjalne (opieka medyczna, karta MultiSport / kafeteria MyBenefit), możliwość doskonalenia języków obcych.
Stałe zatrudnienie na umowę o pracę.
Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji
1
Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂
2
Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.
3
Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.
4
Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.
5
Spotkanie nr 1 w naszym biurze, rozmowa face2face bo lubimy spotkania offline.
6
Spotkanie nr 2. Tu spotkasz swojego przyszłego managera, który czasem, może poprosić Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
7
To tyle, czas na feedback, który przekażemy Tobie maksymalnie do 14 dni.
Aplikuj
Po kliknięciu przycisku aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.
„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”
„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”
„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”
„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”