DATA SCIENTIST

 

Jako Data Scientist będziesz realizować projekty analityczne w obszarze marketingu efektywnościowego, pracować z dużymi zbiorami liczb i współprowadzić działania w zakresie budowania przewagi konkurencyjnej naszych Klientów.

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż 🙂
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (przychodzimy do firmy między 7:30 a 10:00).

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Możliwość pracy zdalnej.

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Lekcje języków obcych na wyciągnięcie ręki.

Jeden krótszy piątek w miesiącu

Wyjazdy i spotkania firmowe.

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Płynnie poruszasz się w środowisku Googla, w szczególności BigQuery
  • Python – znasz, lubisz, potrafisz:)
  • Wiesz, jak tworzyć modele przy użyciu metody Machine Learning`u
  • Znasz techniki modelowania ekonometrycznego
  • Potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby i szukać nowych, niestandardowych rozwiązań

to szukamy właśnie CIEBIE:)

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji.

 

Zobacz jakie zadania czekają na naszego Data Scientist:

  • prowadzenie projektów analitycznych z dziedziny:

    • segmentacji użytkowników witryny internetowej/aplikacji mobilnej na podstawie zbieranych sygnałów z wykorzystaniem modeli algorytmicznych/ML; tworzenie modeli do identyfikacji tzw. high value audiences
    • analizy wpływu kampanii TV/Radio na online
    • atrybucji digital
    • oceny efektywności materiałów kreatywnych z wykorzystaniem metod ML
    • oceny efektywności działań online w oparciu o zaawansowane analizy reach&frequency
    • modeli optymalnej alokacji budżetu digital (tzw. scenario planning)
    • analizy eksploracyjnej Raw Data z witryn internetowych, aplikacji mobilnych oraz dotyczących emisji reklam
  • praca na dużych zbiorach danych w środowisku Google Cloud ze szczególnym wskazaniem na BigQuery
  • praca w środowisku AdsDataHub – tworzenie i automatyzacja kwerend analitycznych oraz dotyczących zarządzania audience
  • wsparcie w prezentacji wyników modelowania i next steps dla odbiorców d- oraz c-level
  • ścisła współpraca z Account Managerem odpowiedzialnym za całokształt prowadzonych działań dla danego Klienta
  • wsparcie zespołu Marketing Excellence w procesach raportowania; dostarczenie wskazówek i rozwiązań do automatyzacji raportów.
  • skalowaniu rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy z dziedziny data-science
  • współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
  • wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru data science;

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!

 

W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.

    Aplikuj







    Administratorem danych osobowych jest „Sales & More” Spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000307674, numer NIP: 5213486940, numer REGON: 141342719. Spółka wyznaczyła osobę kontaktową w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, z którą można się skontaktować poprzez email: iod@salesmore.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, Polska. Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania.Na każdym etapie przetwarzania Twoich danych osobowych masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Masz również prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest jednocześnie warunkiem do podjęcia działań w celu skontaktowania się z Tobą.

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.