Pudliszki

W 2023 roku, wygraliśmy obsługę kampanii dla marki Pudliszki. Głównym założeniem kampanii było: ketchup Pudliszki jako #1 wśród wybieranych na grilla.

Ketchup na stół!

Pudliszki są jedną z najpopularniejszych marek ketchupu w Polsce. Zadaliśmy sobie pytanie, w jaki sposób możemy sprawić, aby jeszcze bardziej się wyróżniał oraz stał się preferowaną marką wśród konsumentów. Słowem klucz okazał się… konkurs!

Wraz z agencją kreatywną Spot&Dot oparliśmy kampanię o konkurs pt. “Grilluj z Pudliszkami i wygrywaj nagrody”. Wiedzieliśmy, że kampania powinna być nie tylko w internecie, ale i w realu (OOH).

3 000 zgłoszeń w konkursie

Strategia w praktyce: kroki, które podjęliśmy

Podstawą okazał się landing page przygotowany specjalnie na potrzeby konkursu. Na stronie można było zobaczyć nagrody, przepisy na grilla, video influencerów, a także przejść do naszego konkursu na Facebooku. W kampanii wykorzystaliśmy zarówno strategie długofalowe, jak i działania RTM na social mediach.

58 000 wejść na landing page w pierwszym tygodniu

Efekty, a nawet znacznie więcej!

Już po tygodniu od rozpoczęcia działań odnotowaliśmy ponad 58 000 wejść na landing page oraz 3 000 zgłoszeń w konkursie. Prawdziwym strzałem w dziesiątkę okazał się TikTok, gdzie również po 7 dniach działań osiągnęliśmy ponad 2 000 000 odtworzeń i ponad 57 000 polubień!

544 komentarzy na TikToku
57 tys. polubień na TikToku
2,4 mln odtworzeń na TikToku

Przy tym projekcie, wykorzystaliśmy:

Koncept i Design

Czytaj więcej

Produkcja kreacji

Czytaj więcej

Strategia Social Media

Czytaj więcej
Wykorzystaj nasze doświadczenie

Zainteresowany? Porozmawiajmy i stwórzmy Twoje case study

Kontakt