Pudliszki
W 2023 roku, wygraliśmy obsługę kampanii dla marki Pudliszki. Głównym założeniem kampanii było: ketchup Pudliszki jako #1 wśród wybieranych na grilla.
Ketchup na stół!
Pudliszki są jedną z najpopularniejszych marek ketchupu w Polsce. Zadaliśmy sobie pytanie, w jaki sposób możemy sprawić, aby jeszcze bardziej się wyróżniał oraz stał się preferowaną marką wśród konsumentów. Słowem klucz okazał się… konkurs!
Wraz z agencją kreatywną Spot&Dot oparliśmy kampanię o konkurs pt. “Grilluj z Pudliszkami i wygrywaj nagrody”. Wiedzieliśmy, że kampania powinna być nie tylko w internecie, ale i w realu (OOH).
Strategia w praktyce: kroki, które podjęliśmy
Podstawą okazał się landing page przygotowany specjalnie na potrzeby konkursu. Na stronie można było zobaczyć nagrody, przepisy na grilla, video influencerów, a także przejść do naszego konkursu na Facebooku. W kampanii wykorzystaliśmy zarówno strategie długofalowe, jak i działania RTM na social mediach.
Efekty, a nawet znacznie więcej!
Już po tygodniu od rozpoczęcia działań odnotowaliśmy ponad 58 000 wejść na landing page oraz 3 000 zgłoszeń w konkursie. Prawdziwym strzałem w dziesiątkę okazał się TikTok, gdzie również po 7 dniach działań osiągnęliśmy ponad 2 000 000 odtworzeń i ponad 57 000 polubień!