Dlaczego stworzyliśmy e-book, który pomaga zacząć karierę w digital marketingu? Najprostsza odpowiedź brzmi – bo nic takiego wcześniej nie powstało. Ale tak naprawdę to trochę bardziej skomplikowane.
Wejście do świata digital marketingu wygląda dziś trochę jak próba wejścia do świata ludzi biorących udział w telewizyjnym reality-show. Niby wszystko widać na platformie LinkedIn, konferencjach branżowych i w mediach społecznościowych różnych firm, ale tak naprawdę widzimy tylko to, co aktorzy chcą nam pokazać.
Sieć jest pełna artykułów pisanych pod SEO, materiałów promocyjnych realizowanych w ramach strategii employer brandingowych poszczególnych firm, a także teoretycznych informacji, z których osoba, która nigdy wcześniej nie pracowała w branży, nie jest w stanie wyciągnąć dla siebie nic pożytecznego.
Brakuje źródeł, w których osoby zaczynające karierę zawodową lub takie, które chcą się przebranżowić, mogą zweryfikować, czy digital marketing to coś dla nich.
A nawet gdy już to wiedzą, to wybór materiałów jest tak duży, że w sumie to nie wiadomo, gdzie zacząć. Setki kursów, certyfikatów, webinarów, a potem i tak CV ląduje na dnie skrzynki „rekrutacja@ważnaagencja.com”.
Stworzyliśmy e-book
Dlatego zrobiliśmy coś, co na początku wydawało nam się stosunkowo proste i bardzo potrzebne, ale z jakiegoś powodu, nikt tego wcześniej nie zrobił.
Stworzyliśmy e-book „Jak zacząć karierę w digital marketingu?”.
Nie jest to kolejny motywacyjny PDF z cytatem „sky is the limit”. To surowa, praktyczna instrukcja napisana przez ludzi, którzy naprawdę rekrutują, wdrażają, pracują i czasem przewracają oczami nad niektórymi odpowiedziami na ogłoszenia o pracę.
Po co to zrobiliśmy?
Bo do digitalu trafia coraz więcej młodych ludzi i równie szybko z niego ucieka.
Bo nikt im nie powiedział, że mocny Excel jest bardziej potrzebny niż Canva.
Bo „proszę o 8k na start bez doświadczenia” to nie najlepszy start rozmowy.
Bo chcieliśmy zebrać w jednym miejscu wiedzę praktyków – od CEO, specjalistów HR, przez hiring managerów, po specjalistów, którzy jeszcze niedawno (albo całkiem dawno temu) sami starali się o zdobycie pierwszej pracy w digitalu.
Dla kogo jest ten e-book?
Dla studentów, absolwentów oraz tych, którzy chcą się przebranżowić i trafić do branży digitalowej.
Tych, którzy chcą pracować w agencji lub po stronie klienta.
A także dla tych, którzy nie chcą przestrzelić z wyborem specjalizacji, których z roku na rok zdaje się przybywać jak grzybów po deszczu.
Nieskromnie musimy także przyznać, że wyszedł nam e-book, który nieco wychodzi poza ramy digital marketingu.
Zawiera on wiele uniwersalnych prawd, które sprawdzą się świetnie w przypadku wielu branż pracy umysłowej, a to dlatego, że zadbaliśmy o praktyczne porady wspierające kandydatów w poszukiwaniu pracy i pozytywnym przejściu przez proces rekrutacyjny.
To, z czego jesteśmy też dumni to fakt, że udało nam się zebrać punkty widzenia bardzo różnych osób, pełniących różne role, z różnymi punktami widzenia. Nie ingerowaliśmy w treść ich wypowiedzi, dlatego e-book może wydać się momentami niespójny. Ale z drugiej strony dzięki temu możecie poznać prawdziwe punkty widzenia, a nie zredagowane frazesy.
Dlatego, jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego nie wystarczy „przeglądać tiktoków”, jak wygląda praca w agencji… i jak nie zrezygnować po pierwszym statusie z klientem, to koniecznie pobierz ten e-book.
PS
A jeśli chcesz spróbować sił u nas, to koniecznie zajrzyj do sekcji „Kariera” na naszej stronie.

Jak zacząć karierę w digitalu?
Pobierz darmowy e-book