Strona główna Strategie mediowe Usługi / Strategia Komunikacji

Strategia komunikacji

Styl komunikacji marki – zarówno ten słowny, jak i wizualny – określa ją na rynku. Spraw, by był on powodem przewagi nad konkurencją. Przygotowanie odpowiedniej strategii komunikacji to zadanie dla kreatywnych oraz strategów w agencji. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb konsumentów, zbadanie potencjałów oraz znalezienie odpowiedzi na różnego rodzaju insighty – w Sales&More zajmujemy się tym od ponad 15 lat.

Holistyczne podejście do komunikacji

Stworzenie kompleksowej strategii komunikacji wymaga kompleksowego podejścia, uwzględniającego połączenie unikalnych cechy marki oraz dynamicznego otoczenia rynkowego wynikającego z potrzeb konsumentów.

Od briefu do gotowej kampanii

Jednym z kluczowych elementów przy tworzeniu przemyślanej strategii komunikacji jest precyzyjny brief klienta, dzięki któremu jesteśmy w stanie przygotować odpowiednie założenia, które następnie omawiamy. W konsekwencji wspólnie tworzymy spójny i precyzyjny przekaz w oparciu o potrzeby klienta oraz doświadczenie agencji.

Co jest kluczowe w przygotowaniu strategii komunikacji?

Zrozumienie marki

Dokonujemy precyzyjnej analizy jej wartości oraz celów. Poznajemy unikalne cechy i zalety decydujące o konkurencyjności

Określenie grupy docelowej

Identyfikujemy i podejmujemy próbę zrozumienia grupy odbiorców. Segmentacja rynku i dostosowanie komunikacji do różnych odbiorców jest naszym zdaniem elementem kluczowym – zwłaszcza w digitalu.

Cele komunikacyjne

Wspólnie określamy KPI, jakie chcesz osiągnąć poprzez kampanię np. zwiększenie świadomości marki, wzrost sprzedaży, budowanie zaufania.

Wybór kanałów komunikacji

Dostosowujemy strategię do preferencji konsumentów w zakresie mediów i sposobów odbioru informacji, uwzględniając: social media, reklamę online, tradycyjne media, wydarzenia, itp.

Kreatywność i oryginalność

Tworzymy kreacje, które wyróżniają markę spośród konkurencji. Wykorzystujemy innowacyjne formy komunikacji, które przyciągają uwagę konsumentów.

Spójność komunikacji

Zapewniamy spójność w komunikacji na wszystkich platformach i kanałach. Utrzymujemy jednolity look and feel.

Więcej o strategii:

Strategia Digital Marketingowa

Czytaj więcej

Strategia MarTech

Czytaj więcej

Strategia Social Media

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt