Strategia komunikacji
Styl komunikacji marki – zarówno ten słowny, jak i wizualny – określa ją na rynku. Spraw, by był on powodem przewagi nad konkurencją. Przygotowanie odpowiedniej strategii komunikacji to zadanie dla kreatywnych oraz strategów w agencji. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb konsumentów, zbadanie potencjałów oraz znalezienie odpowiedzi na różnego rodzaju insighty – w Sales&More zajmujemy się tym od ponad 15 lat.
Holistyczne podejście do komunikacji
Stworzenie kompleksowej strategii komunikacji wymaga kompleksowego podejścia, uwzględniającego połączenie unikalnych cechy marki oraz dynamicznego otoczenia rynkowego wynikającego z potrzeb konsumentów.
Od briefu do gotowej kampanii
Jednym z kluczowych elementów przy tworzeniu przemyślanej strategii komunikacji jest precyzyjny brief klienta, dzięki któremu jesteśmy w stanie przygotować odpowiednie założenia, które następnie omawiamy. W konsekwencji wspólnie tworzymy spójny i precyzyjny przekaz w oparciu o potrzeby klienta oraz doświadczenie agencji.
Co jest kluczowe w przygotowaniu strategii komunikacji?
Zrozumienie marki
Dokonujemy precyzyjnej analizy jej wartości oraz celów. Poznajemy unikalne cechy i zalety decydujące o konkurencyjności
Określenie grupy docelowej
Identyfikujemy i podejmujemy próbę zrozumienia grupy odbiorców. Segmentacja rynku i dostosowanie komunikacji do różnych odbiorców jest naszym zdaniem elementem kluczowym – zwłaszcza w digitalu.
Cele komunikacyjne
Wspólnie określamy KPI, jakie chcesz osiągnąć poprzez kampanię np. zwiększenie świadomości marki, wzrost sprzedaży, budowanie zaufania.
Wybór kanałów komunikacji
Dostosowujemy strategię do preferencji konsumentów w zakresie mediów i sposobów odbioru informacji, uwzględniając: social media, reklamę online, tradycyjne media, wydarzenia, itp.
Kreatywność i oryginalność
Tworzymy kreacje, które wyróżniają markę spośród konkurencji. Wykorzystujemy innowacyjne formy komunikacji, które przyciągają uwagę konsumentów.
Spójność komunikacji
Zapewniamy spójność w komunikacji na wszystkich platformach i kanałach. Utrzymujemy jednolity look and feel.
Więcej o strategii:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!