Web Analytics
W biznesie dane to podstawa. Szczególnie w świecie digitalu rozsądne opomiarowanie strony internetowej to klucz do sukcesu. Wiemy, jak przekuć te dane w informację, a informację w decyzję. Nie ważne, czy korzystasz z GA4, Adobe, czy Matomo – wprowadzimy Twoją analitykę internetową na wyższy poziom!
Witryna pod kontrolą
Dzięki zaawansowanym narzędziom śledzimy każdy krok odwiedzających. Dostarczamy precyzyjnych danych, które stanowią klucz do optymalizacji witryny. W ramach współpracy zyskasz dostęp nie tylko do narzędzi, ale i wiedzy eksperckiej.
Web Analytics w Sales&More to:
- Audyty analityki internetowej. Szczegółowa inwentaryzacja AS-IS oraz precyzyjne nakreślenie stanu TO-BE.
- Wdrożenia GA4 – od wersji prostej do najbardziej zaawansowanych ustawień.
- Integracja zdarzeń Offline – Measurement Protocol + Data Import.
- Konfiguracja zrzutu granularnych danych do BigQuery.
- Wdrożenia i obsługa narzędzi analitycznych: Adobe, Piwik, Matomo, Piano i innych.
Kompleksowa współpraca na każdym etapie
Nasze podejście do współpracy z klientami opiera się na kompleksowym wsparciu w każdym etapie implementacji rozwiązań technologicznych i analitycznych. Zdajemy sobie sprawę, że skuteczna realizacja kampanii marketingowych wymaga nie tylko precyzyjnych narzędzi, ale również ich pełnej integracji z procesami biznesowymi klienta oraz spełnienia wysokich standardów bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.
W ramach tego podejścia:
- Wspieramy na każdym etapie implementacji – od rekomendacji, regulacji z działem bezpieczeństwa / prawnym, przez dokumentacje i uzgodnienia z developerami, po konfigurację narzędzi i szkolenia.
- Zawsze dopasowujemy narzędzia i zakres wdrożenia do biznesu klienta.
- Dbamy, aby analityka była szczelna, ale też elastyczna, nie obarczona długiem technologicznym.
Wdrożenie narzędzi analityki internetowej jest prostsze niż sądzisz!
Web Analytics nie tylko dostarcza klarownych statystyk, ale również pomaga w zrozumieniu, jakie działania podejmować, aby zwiększyć konwersje, poprawić doświadczenie użytkownika i maksymalizować efektywność online. Wspólnie przechodzimy przez onboarding, który składa się z 5 głównych punktów.
Proces wdrożenia
Faza Discovery – dokumentacja AS-IS
Biznesowe określenie TO-BE oraz przygotowanie dokumentacji deweloperskich
Wsparcie programistów przy wdrożeniu dokumentacji
Konfiguracja narzędzi od strony interfejsu – wdrożenie niezbędnych zmian w GTM
Szkolenia dla zespołów in-house
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!