Content Commerce
Strony, które opisują produkty i usługi to najcenniejsze źródła ruchu charakteryzujące się ponadprzeciętnymi wskaźnikami konwersji. Wykorzystaj to w działaniach content commerce, aby zwiększyć sprzedaż i wzmocnić postrzeganie marki jako eksperta w swojej branży.
Zadbaj o content nie tylko na swojej stronie
Wychodzimy znacznie poza content onsite. Działamy zarówno z portalami horyzontalnymi, profesjonalnymi serwisami tematycznymi, jak i indywidualnymi publicystami czy influencerami. Każdorazowo dobieramy formę i miejsce publikacji do produktu lub usługi.
Współpracujemy ze sprawdzonymi partnerami wykorzystując m.in.:
- artykuły sponsorowane,
- współprace redakcyjne,
- blogi,
- rankingi i zestawienia,
- opinie eksperckie.
Wiemy, jak dopasować formaty do preferencji odbiorców
Formaty dopasowujemy do sposobu konsumpcji treści typowej dla poszczególnych segmentów odbiorców. Mogą to być na przykład:
- treści pisane (artykuły, ebooki),
- materiały video,
- formaty audio (w tym podcasty).
Dbamy o odpowiednią ekspozycję contentu, tak aby był odnaleziony przez właściwych użytkowników.
Treści, które sprzedają – dlaczego warto postawić na Content Commerce?
Działania Content Commerce można traktować jako oddzielną aktywność, ale najlepsze efekty uzyskują one, gdy stanowią część zoptymalizowanej strategii komunikacji. Dobrze zaplanowane treści są ciekawe i informacyjne, dlatego przyciągają uwagę odbiorców oraz zachęcają do interakcji. Dodatkowo wykorzystanie remarketingu czy Marketing Automation podnosi skuteczność całej ścieżki zakupowej.
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!