TV / Digital TV
Czy wiesz, że już 12 mln Polaków korzysta w swoich domach z urządzeń CTV (Connected TV)? Tradycyjna reklama w TV nadal króluje w świecie masowego zasięgu, ale to CTV otwiera drzwi do świata targetowania i personalizacji. Docieraj do wyselekcjonowanych grup odbiorców z precyzyjnie dopasowanym przekazem, jednoczenie wykorzystując zalety TV. Wspólnie zaplanujemy i zrealizujemy kampanię zarówno w tradycyjnej TV, jak i CTV, a najlepiej łącząc siłę obu rozwiązań.
Marketing Mix Modeling
Badamy efektywność wszystkich podejmowanych przedsięwzięć reklamowych. Mierzymy wpływ działań TV na sprzedaż oraz zachowanie pozostałych kanałów. Wykorzystujemy w tym celu nasz autorski model MMM – Marketing Mix Modeling. Rozwiązanie to wskazuje, w jaki sposób TV atrybuuje w sprzedaży i jak powinien być skorygowany mix mediowy, aby uzyskać najlepszą efektywność.
Nowa era reklamy telewizyjnej
Rola CTV stale rośnie – w USA już blisko 30% wydatków reklamowych TV należy do rozwiązań tego typu. Linearna telewizja stopniowo traci oglądalność, szczególnie w młodszej grupie odbiorców. Czas przed ekranem TV będzie spędzany na oglądaniu treści dostarczanych przez platformy VOD, które cały czas rozwijają swoją ofertę. Dzięki współpracy z Sales&More wykorzystasz potencjał CTV w promocji swojego biznesu.
Współpraca z Sales&More to:
Dostęp, planowanie oraz realizację kampanii w linearnej TV we wszystkich grupach mediowych w Polsce.
Dostęp, planowanie oraz realizacja kampanii wykorzystujących wszystkie rozwiązania platform CTV.
Projektowanie i planowanie kampanii TV w sposób zintegrowany ze strategią innych działań marketingowych – ze szczególnym naciskiem na digital.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!