Media Framework
Media Framework, który opracowaliśmy na przestrzeni lat pracy w digital marketingu, to kompleksowy zestaw metod, procesów i narzędzi, wspierający współpracę z kluczowymi uczestnikami rynku: reklamodawcami, mediami, dostawcami danych i technologii, platformami e-commerce, marketplace’ami oraz innymi podmiotami kształtującymi rynek. Framework obejmuje szczegółowe procedury, najlepsze praktyki oraz narzędzia umożliwiające efektywne zarządzanie procesami marketingowymi, zapewniając płynną współpracę z partnerami na rynku.
Co wyróżnia nas spośród konkurencji?
Dzięki jasno opisanym procesom, podzielonym na etapy takie jak:
- przygotowanie ofert,
- uruchamianie kampanii,
- bieżąca realizacja,
- raportowanie,
- optymalizacja działań,
- ustalone zasady współpracy z wydawcami,
możemy skutecznie skalować nasze działania i w pełni wykorzystywać talenty naszych pracowników. Skupiamy się na tworzeniu wartości biznesowych, maksymalnie automatyzując i standaryzując powtarzalne czynności, co pozwala nam efektywnie zarządzać procesami marketingowymi.
Autorskie technologie, które wspierają nowoczesny marketing oparty na danych
Media Framework to także zbiór autorskich narzędzi, które zostały wypracowane przez naszych specjalistów, na przestrzeni lat na podstawie licznych doświadczeń. Pozwalają one na obsługę dużych zbiorów danych szybko, sprawnie i bezpiecznie, w pełnej zgodności z RODO. Dzięki własnym rozwiązaniom (in-house), jesteśmy niezależni od problemów zewnętrznych dostawców, a same rozwiązania mogą być dostosowane do specyficznych wymagań klientów oraz kampanii.
Nasz rozbudowany ekosystem trackingowy umożliwia optymalizację i rozliczanie działań mediowych w oparciu o zdarzenia raportowane z systemów klientów, takich jak sprzedaż offline, statusy leadów i inne dane. Stworzyliśmy własny moduł raportowania dla wydawców, który dostarcza aktualne informacje o statusach leadów i sprzedaży – kluczowy element szczególnie dla sieci afiliacyjnych.
Opracowaliśmy zaawansowane narzędzie do monitorowania bieżących wydatków w kampaniach oraz interaktywne dashboardy, które umożliwiają śledzenie kluczowych parametrów kampanii w czasie rzeczywistym, zapewniając pełną kontrolę nad procesami i wynikami działań marketingowych.
Procedury, które dają powtarzalne, codzienne sukcesy
Rozumiemy, że nie wszystkie rozwiązania można skopiować, jednak jesteśmy otwarci na projekty consultingowe w zakresie skutecznej współpracy z mediami oraz outsourcingu naszych rozwiązań technologicznych.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!