Audyty

Zanim przystąpisz do realizacji nowych, ambitnych celów biznesowych, warto przeprowadzić audyt, który pozwoli ocenić bieżącą sytuację i odkryć nowe możliwości rozwoju.

Działaj na podstawie twardych danych

Nasze audyty obejmują różnorodne obszary działalności cyfrowej firm, w tym:

  • audyt SEO,
  • analizę kampanii PPC,
  • ocenę efektywności działań w mediach społecznościowych,
  • audyt content marketingu,
  • przegląd doświadczenia użytkownika (UX) na stronie internetowej,
  • analizę danych i poprawności implementacji systemów trackingowych,

Analizie poddajemy również poprawność implementacji rozwiązań consent mode zarówno jeśli chodzi o kwestie techniczne jak i wypełnienie wymagań prawnych. Przeprowadzamy również strategiczne, kompleksowe audyty obecności marek w świecie online, który daje rekomendacje uwzględniając wszystkie obszary cyfrowego świata.

Techniczne podejście do transformacji

Po wykonaniu audytu tworzymy szczegółowy raport analityczny, dostarczając pełen obraz obecnej sytuacji wraz z rekomendacjami. Szczególną uwagę przykładamy do newralgicznych punktów:

  • sprawnych procesów,
  • odpowiedniej technologii,
  • ludzi, którzy wiedzą jak z nich korzystać.

Elastyczność wyboru

Wierzymy, że dobrze przeprowadzony audyt to często pierwszy krok do projektu, który pozwala istotnie poprawić wyniki Twojego biznesu. Nasz zespół nie tylko dostarcza szczegółowy raport z zaleceniami, ale także aktywnie uczestniczy we wdrażaniu proponowanych działań i bierze odpowiedzialność za ich efekty. To preferowany przez nas model współpracy, w którym po audycie możemy wdrażać ustalone zmiany. Jeśli jednak potrzebujesz jedynie rzetelnej oceny bieżącej sytuacji, chętnie przeprowadzimy sam audyt, dostarczając konkretne wnioski i sugestie dotyczące dalszych kroków.

Może Cię zainteresować:

Digital Transformation

Czytaj więcej

Consent Management

Czytaj więcej

Strategia Performance

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt