Audyty
Zanim przystąpisz do realizacji nowych, ambitnych celów biznesowych, warto przeprowadzić audyt, który pozwoli ocenić bieżącą sytuację i odkryć nowe możliwości rozwoju.
Działaj na podstawie twardych danych
Nasze audyty obejmują różnorodne obszary działalności cyfrowej firm, w tym:
- audyt SEO,
- analizę kampanii PPC,
- ocenę efektywności działań w mediach społecznościowych,
- audyt content marketingu,
- przegląd doświadczenia użytkownika (UX) na stronie internetowej,
- analizę danych i poprawności implementacji systemów trackingowych,
Analizie poddajemy również poprawność implementacji rozwiązań consent mode zarówno jeśli chodzi o kwestie techniczne jak i wypełnienie wymagań prawnych. Przeprowadzamy również strategiczne, kompleksowe audyty obecności marek w świecie online, który daje rekomendacje uwzględniając wszystkie obszary cyfrowego świata.
Techniczne podejście do transformacji
Po wykonaniu audytu tworzymy szczegółowy raport analityczny, dostarczając pełen obraz obecnej sytuacji wraz z rekomendacjami. Szczególną uwagę przykładamy do newralgicznych punktów:
- sprawnych procesów,
- odpowiedniej technologii,
- ludzi, którzy wiedzą jak z nich korzystać.
Elastyczność wyboru
Wierzymy, że dobrze przeprowadzony audyt to często pierwszy krok do projektu, który pozwala istotnie poprawić wyniki Twojego biznesu. Nasz zespół nie tylko dostarcza szczegółowy raport z zaleceniami, ale także aktywnie uczestniczy we wdrażaniu proponowanych działań i bierze odpowiedzialność za ich efekty. To preferowany przez nas model współpracy, w którym po audycie możemy wdrażać ustalone zmiany. Jeśli jednak potrzebujesz jedynie rzetelnej oceny bieżącej sytuacji, chętnie przeprowadzimy sam audyt, dostarczając konkretne wnioski i sugestie dotyczące dalszych kroków.
Może Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!