Strona główna Rozwiązania / S&M Enterprise Tracking

S&M Enterprise Tracking

Czy wiesz, co zrobisz, jeśli przeglądarki zablokują parametry UTM? Albo Google zniknie z Europy? W Sales&More myślimy szeroko i zabezpieczamy biznesy naszych klientów. Oferujemy odporną na zmiany, precyzyjną optymalizację działań mediowych pod realne wyniki sprzedażowe – w 100% zgodne z systemami transakcyjnymi i CRM.

Dlaczego warto pracować z nami w zakresie Enterprise Tracking?

  • Unikalne rozwiązanie Sales&More zapewnia w 100% szczelny tracking, odporny na wygaszenie 3rd party cookie oraz zmiany prywatności użytkowników.
  • Zgodność danych, na podstawie których podejmowane są decyzje optymalizacyjne w systemach transakcyjnych.
  • Łatwość rozliczeń z partnerami w modelach performance.

Zalety rozwiązania oferowanego przez Sales&More

  • Niezależny od platform Mar-Tech system identyfikacji ruchu, zgodny z nowymi standardami przeglądarek (ARA/PCM).
  • Niezależny od platform Mar-Tech własny end-point data-collection dotyczący kluczowych zdarzeń transakcyjnych na stronie.
  • Wdrożenie w 100% w trybie server side, zapewniające maksymalną szczelność opomiarowania oraz bezpieczeństwo danych.

Sprawdź etapy wdrożenia Enterprise Tracking

1

Określenie kluczowych zdarzeń do opomiarowania.

2

Wdrożenie mechanizmu server-side tagging (lub implementacja rozwiązania w istniejącym środowisku).

3

Przygotowanie dedykowanego naming-convention do identyfikacji ruchu.

4

Uruchomienie w środowisku klienta.

Mogą Cię zainteresować:

Strategia MarTech

Czytaj więcej

Consent Management

Czytaj więcej

Marketing Data Intelligence Platform (MDIP)

Czytaj więcej

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!

Kontakt