S&M Enterprise Tracking
Czy wiesz, co zrobisz, jeśli przeglądarki zablokują parametry UTM? Albo Google zniknie z Europy? W Sales&More myślimy szeroko i zabezpieczamy biznesy naszych klientów. Oferujemy odporną na zmiany, precyzyjną optymalizację działań mediowych pod realne wyniki sprzedażowe – w 100% zgodne z systemami transakcyjnymi i CRM.
Dlaczego warto pracować z nami w zakresie Enterprise Tracking?
- Unikalne rozwiązanie Sales&More zapewnia w 100% szczelny tracking, odporny na wygaszenie 3rd party cookie oraz zmiany prywatności użytkowników.
- Zgodność danych, na podstawie których podejmowane są decyzje optymalizacyjne w systemach transakcyjnych.
- Łatwość rozliczeń z partnerami w modelach performance.
Zalety rozwiązania oferowanego przez Sales&More
- Niezależny od platform Mar-Tech system identyfikacji ruchu, zgodny z nowymi standardami przeglądarek (ARA/PCM).
- Niezależny od platform Mar-Tech własny end-point data-collection dotyczący kluczowych zdarzeń transakcyjnych na stronie.
- Wdrożenie w 100% w trybie server side, zapewniające maksymalną szczelność opomiarowania oraz bezpieczeństwo danych.
Sprawdź etapy wdrożenia Enterprise Tracking
1
Określenie kluczowych zdarzeń do opomiarowania.
2
Wdrożenie mechanizmu server-side tagging (lub implementacja rozwiązania w istniejącym środowisku).
3
Przygotowanie dedykowanego naming-convention do identyfikacji ruchu.
4
Uruchomienie w środowisku klienta.
Mogą Cię zainteresować:
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie!