Strona główna Rozwiązania / ROI / ROAS Maximizer

ROI / ROAS Maximizer

Zwiększ swój zwrot z inwestycji i wydatków na reklamę. Postaw na zaufanych specjalistów z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku i sprawdź, jak możesz uzyskać jeszcze lepsze efekty kampanii.

Jak zwiększać zyski? Zmniejszając koszty!

Ciągle rosnący apetyt na wolumeny czasami doprowadza do sytuacji, gdzie sposób w jaki wydawany jest budżet, przestaje być efektywny. To, w czym czujemy się jak ryba w wodzie to projekty związane z optymalizacją ROI czy też – maksymalizacją ROAS.

Generujemy zauważalne wzrosty konwersji, nie poprzez wyższe budżety oraz uruchamianie nowych aktywności, ale przede wszystkim – dzięki optymalizacji, której sztukę opanowaliśmy do perfekcji.

Optymalizacja kluczem do sukcesu
Twojej kampanii

1

Holistyczne podejście

Optymalizacja czy to media planów, procesów i ścieżek zakupowych, produktów, czy komunikacji – to wszystko jest w DNA Sales&More. Podchodzimy holistycznie do Twojej oferty.

2

Data Science & Analiza

W każdym z naszych projektów wykorzystujemy Data Science i angażujemy specjalistów oraz analityków. Dzięki temu trafniej identyfikujemy przestrzeń do optymalizacji.

3

Najnowocześniejsze rozwiązania

Wykorzystując AI, tworzymy zaawansowane modele prognostyczne, pozwalając na efektywną, dostępną realokację.

4

Działania poparte danymi

Nie wprowadzamy zmian na ślepo – zawsze podpieramy się danymi lub doświadczeniem.

Strategiczne podejście do optymalizacji kampanii

Optymalizując ROI, zawsze dobieramy odpowiednią strategię, pokrywającą następujące obszary:

Identyfikacja i wyłączenie elementów kampanii przepalających budżet

Tu kluczową rolę odgrywa analiza danych. Wspólnie z Klientem ustalamy tzw. punkt odcięcia kosztu krańcowego, powyżej którego działania zwyczajnie przestają być opłacalne. Dzięki temu, udaje nam się uwolnić część budżetu, który w kolejnych krokach możemy realokować.

Krzywe responsywności dla każdego z kanałów marketingowych

Wszystkie kanały, w których prowadzimy działania są uwzględnione w określeniu punktów na krzywej opisującej stan obecny. Pozwala to ustalić, gdzie mamy największy potencjał. W ten sposób inwestujemy przy zachowaniu pozytywnego ROI.

Symulacja zmian i obliczenie potencjalnego zysku

Nie inwestujemy pieniędzy naszych klientów „na ślepo”. Każda zmiana jest analizowana na podstawie symulacji po zastosowaniu realokacji. Stosujemy modele predykcyjne, na podstawie których stawiamy hipotezy realokacyjne.

Hipotezy i zmiany

Jesteśmy precyzyjni, skrupulatni i niezwykle skuteczni. Wszystkie zmiany wdrażamy, a potem dogłębnie weryfikujemy, czy spełniają założenia postawionej hipotezy.

Sprawdź pozostałe rozwiązania:

Marketing Data Intelligence Platform (MDIP)

Czytaj więcej

AI Attribution

Czytaj więcej

Conversion Rate Optimization

Czytaj więcej
Zainteresowały Cię nasze rozwiązania?

Spotkajmy się i porozmawiajmy co możemy zrobić dla Ciebie

Kontakt