ROI / ROAS Maximizer
Zwiększ swój zwrot z inwestycji i wydatków na reklamę. Postaw na zaufanych specjalistów z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku i sprawdź, jak możesz uzyskać jeszcze lepsze efekty kampanii.
Jak zwiększać zyski? Zmniejszając koszty!
Ciągle rosnący apetyt na wolumeny czasami doprowadza do sytuacji, gdzie sposób w jaki wydawany jest budżet, przestaje być efektywny. To, w czym czujemy się jak ryba w wodzie to projekty związane z optymalizacją ROI czy też – maksymalizacją ROAS.
Generujemy zauważalne wzrosty konwersji, nie poprzez wyższe budżety oraz uruchamianie nowych aktywności, ale przede wszystkim – dzięki optymalizacji, której sztukę opanowaliśmy do perfekcji.
Optymalizacja kluczem do sukcesu
Twojej kampanii
Holistyczne podejście
Optymalizacja czy to media planów, procesów i ścieżek zakupowych, produktów, czy komunikacji – to wszystko jest w DNA Sales&More. Podchodzimy holistycznie do Twojej oferty.
Data Science & Analiza
W każdym z naszych projektów wykorzystujemy Data Science i angażujemy specjalistów oraz analityków. Dzięki temu trafniej identyfikujemy przestrzeń do optymalizacji.
Najnowocześniejsze rozwiązania
Wykorzystując AI, tworzymy zaawansowane modele prognostyczne, pozwalając na efektywną, dostępną realokację.
Działania poparte danymi
Nie wprowadzamy zmian na ślepo – zawsze podpieramy się danymi lub doświadczeniem.
Strategiczne podejście do optymalizacji kampanii
Optymalizując ROI, zawsze dobieramy odpowiednią strategię, pokrywającą następujące obszary:
Identyfikacja i wyłączenie elementów kampanii przepalających budżet
Tu kluczową rolę odgrywa analiza danych. Wspólnie z Klientem ustalamy tzw. punkt odcięcia kosztu krańcowego, powyżej którego działania zwyczajnie przestają być opłacalne. Dzięki temu, udaje nam się uwolnić część budżetu, który w kolejnych krokach możemy realokować.
Krzywe responsywności dla każdego z kanałów marketingowych
Wszystkie kanały, w których prowadzimy działania są uwzględnione w określeniu punktów na krzywej opisującej stan obecny. Pozwala to ustalić, gdzie mamy największy potencjał. W ten sposób inwestujemy przy zachowaniu pozytywnego ROI.
Symulacja zmian i obliczenie potencjalnego zysku
Nie inwestujemy pieniędzy naszych klientów „na ślepo”. Każda zmiana jest analizowana na podstawie symulacji po zastosowaniu realokacji. Stosujemy modele predykcyjne, na podstawie których stawiamy hipotezy realokacyjne.
Hipotezy i zmiany
Jesteśmy precyzyjni, skrupulatni i niezwykle skuteczni. Wszystkie zmiany wdrażamy, a potem dogłębnie weryfikujemy, czy spełniają założenia postawionej hipotezy.