Przetarg
– tutaj rozpoczyna się nasza podróż
Jak postawić na właściwą agencję?
Decyzja o ogłoszeniu przetargu to dopiero początek długiego procesu nawiązywania współpracy z agencją. Musisz pamiętać, że będzie brało w nim udział kilka agencji, a samo określenie tych, które to mają być, może okazać się nie lada wyzwaniem. Dobrze zaplanowany przetarg gwarantuje Ci:
- Zwiększenie konkurencyjności
- Różnorodność ofert
- Minimalizację ryzyka
- Zwiększenie przejrzystości
- Komfort wyboru
Twój partner pierwszego wyboru
Elastyczność to cecha, która najlepiej opisuje nasze podejście do współpracy z klientami. Dzięki ponad 16-letniemu doświadczeniu w działaniach marketingowych możemy zaoferować Ci zarówno obsługę mediową 360°, jak i pojedyncze usługi, które wzmocnią Twoją firmę.
Zaczynamy? Wyślij nam swój brief przetargowy!
Dzięki briefowi przetargowemu jesteśmy w stanie zaproponować już na pierwszym spotkaniu konkretne rozwiązania, dzięki którym uda nam się wspólnie osiągnąć założony cel. Chcemy poznać Twój biznes bliżej, a dzięki poniższym informacjom, wiemy, czego możesz od nas oczekiwać.
- Produkt/Usługa/Obszar, którego dotyczy brief
- Główny cel
- Informacje o konkurencji
- Grupa celowa
- Budżet & timing kampanii / projektu
- Kryteria oceny
- Wyzwania i oczekiwania
- Informacje techniczne: osoby kontaktowe, główne daty, wymagania proceduralne
Nie masz briefu?
Spotkajmy się i porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach.