Przejdź do treści

Czy hype na AI powoli mija?

Mateusz Decyk
Mateusz Decyk
14.08.2024
2 minuty czytania
Czy hype na AI powoli mija
Udostępnij wpis:

Generyczne grafiki z powykręcanymi palcami. Schematycznie napisane teksty. Ciekawe animacje, których nie sposób wykorzystać w reklamie.

Od samego początku bardzo sceptycznie podchodzimy do chaosu informacyjnego, który wdarł się do branży marketingowej wraz z incepcją narzędzi takich jak ChatGPT, czy MidJourney.  Ale to nie znaczy, że narzędzi AI nie możemy wykorzystywać tak, by wzmacniać nasze SUPERMOCE. To potężna technologia, z ogromnym potencjałem, która po prostu znajduje się na bardzo początkowym etapie rozwoju.

Nasze zespoły pracują nad rozwiązaniami, które w przyszłości pozwolą nam na jeszcze skuteczniejsze działanie z naszymi klientami i partnerami. Częścią tej pracy jest rozpowszechnianie praktycznej wiedzy na temat sztucznej inteligencji i narzędzi na niej bazujących wewnątrz naszej organizacji. Dlatego zostałem poproszony o przeprowadzenie szkolenia na ten temat w Sales&More. Było ono dostosowane do potrzeb pracy w realiach naszej agencji i miało na celu wesprzeć naszych pracowników w tworzeniu innowacyjnych pomysłów.

Wierzymy, że każdy Sales ma tutaj swój wkład i może wpaść na coś, co w danym obszarze będzie gamechangerem. I na takie digitalowe frykasy czekamy. 🚀