Z pozoru prosty, czyli powalczyć o wzrost sprzedaży w okresie największego zainteresowania majonezami, mimo bardzo aktywnej konkurencji i ograniczonego budżetu.
Efekt testu? Sami zobaczcie!
Kampania dotarła do ok. 60 000 klientów Żabki, generując 108 000 wyświetleń reklam w miejscach i godzinach, które mają realny wpływ na decyzje zakupowe.
Wyniki mówią same za siebie:
- +15,50% wzrost w sklepach z emisją reklamy vs grupa kontrolna.
- +12,41% wzrost vs cała sieć Żabka.
Prezentowane wzrosty zostały oczyszczone z efektów sezonowych i pokazują rzeczywisty trend. Warto dodać, że równolegle wystąpił także wzrost typowy dla tego okresu roku.
Grupa Kontrolna: sklepy Żabka dobrane na podstawie lokalizacji, godzin otwarcia, struktury koszyka zakupowego oraz historycznej sprzedaży reklamowanego produktu tak, by możliwie najlepiej odwzorowywały warunki sklepów z grupy testowej.