Canal+

Współtworzymy działania marketingowe od ponad 10 lat. Wspólnie wprowadzaliśmy nowe usługi i 2-krotnie przeprowadzaliśmy rebranding marki.

Jak wyglądały początki współpracy?

Naszą wspólną przygodę rozpoczęliśmy jeszcze, gdy Canal+ zajmował się wyłącznie sprzedażą pakietów TV satelitarnej i dekoderów. Dzisiaj w ofercie klienta znajdują się także Canal+ Online oparty o model subskrypcyjny oraz TVOD, czyli sprzedaż pojedynczych dostępów do filmów. Podczas ponad 10-letniej współpracy towarzyszyliśmy firmie Canal+ w fuzjach i rebrandingach: Cyfra+ NC+ Canal+.

Co chcieliśmy osiągnąć?

Głównym celem współpracy było wygenerowanie wzrostu sprzedaży przy silosowym podejściu do wizerunku i efektywności. Planowaliśmy osiągnąć to, wykorzystując umiejętność działania w złożonych układach, na niezwykle konkurencyjnym rynku.

Jakie środki wykorzystaliśmy, aby dotrzeć do celu?

Zastosowaliśmy strategię składającą się z łączenia działań performance i afiliacji. Nasze niekonwencjonalne podejście zaowocowało zbudowaniem sieci na serwisach nieafiliacyjnych.

Współpracujemy z indywidualnie dobieranymi stronami dopasowanym do aktualnie promowanych wydarzeń w modelach performance. Sama funkcja display programmatic też uległa zmianie z wizerunkowej na sprzedażową.

Dodatkowo wprowadziliśmy strategię segmentacji geograficznej opierającej się na analizę prawdopodobieństwa zakupu w zależności od miejsca zamieszkania.

Efekty naszej kampanii? Liczby mówią same za siebie!

Ponad 50% działań programmatic kierowanych zostało na działania prospectingowe, co wiązało się także z około 50% udziałem programmatic w budżecie performance. Nowa afiliacja oparta o indywidualnie dobierane strony przyniosła ponad 50% wygenerowanego wolumenu sprzedaży, a skuteczny geotargeting przyniósł wzrost sprzedaży o ok. 10%.

Osiągnęliśmy także koszty eCPS z działań programatycznych niższe niż średni eCPS w całej kampanii!  

50% udziału afiliacji w wygenerowanym wolumenie sprzedaży
10% wzrost wolumenu sprzedaży na skutek lepszego geotargetowania
60% udziału konwersji programatycznych

W tym projekcie wykorzystaliśmy:

Afiliacja 3.0

Czytaj więcej

Programmatic Performance

Czytaj więcej

Strategia Performance

Czytaj więcej
Wykorzystaj nasze doświadczenie

Zainteresowany? Porozmawiajmy i stwórzmy Twoje case study

Kontakt