Przejdź do treści
Najnowszy

Jak zachęcić pracownika do wykonania zaległych badań diagnostycznych? Pinktober i Movember w Sales&More

Sales&More
Sales&More
19.12.2025
3 minuty czytania
2 fotografie pokazujące badania diagnostyczne w Sales&More w ramach Pinktober i Movember
Udostępnij wpis:

Jak zachęcić pracownika do wykonania zaległych badań diagnostycznych? Zwolnienie od pracy nie będzie wystarczającą zachętą dla wszystkich. Dlatego wspólnie z naszym klientem – firmą LongLife – wpadliśmy na pomysł, który pozwolił nam gruntownie przebadać niemal cały zespół Sales&More!

#pinktober #movember w Sales&More

Za nami kolejna edycja akcji #pinktober #movember w Sales&More. To coroczna akcja, w ramach której zachęcamy naszych pracowników do zadbania o swoje zdrowie, dając im przestrzeń do wykonania dowolnych badań diagnostycznych lub odbycia wizyty lekarskiej w trakcie 4 godzin płatnego zwolnienia od pracy.

W 2025 roku osiągnęliśmy nowy rekord, bo aż 56 osób wzięło udział w naszej akcji, wykorzystując 4 godziny dla zdrowia.

Ale to nie wszystko, bo prawdziwym game-changerem okazała się nasza akcja zorganizowana wspólnie z LongLife.

Opis badań diagnostycznych dla firmy Sales&More w ramach Pinktober i Movember

Jak zadbaliśmy o zdrowie Sejlsów dzięki współpracy z firmą LongLife?

Dla wielu pierwszą i chyba największą przeszkodą w zadbaniu o zdrowie jest kwestia umówienia się na badania lub do specjalisty. Nie oszukujmy się – czasem potrafi zająć to wiele czasu.

Niektórzy nie mają ochoty „wisieć” na infolinii, czekać w kolejce pełnej ludzi w placówce i organizować całego swojego dnia, po to by trafić do właściwej placówki o odpowiedniej porze dnia.

I tutaj „cały na biało” wkracza LongLife.

Partner, który pomógł nam w organizacji badań diagnostycznych na terenie naszego biura, dzięki czemu aż 80 pracowników.

Okazało się, że znacznie łatwiej zachęcić pracowników do przeprowadzenia badań, kiedy mogą je oni wykonać w trakcie kilkuminutowej przerwy w pracy. Dodatkowo nie możemy bagatelizować tutaj czynnika dowodu społecznego. Przeciętną osobę znacznie łatwiej zmobilizować do badań, w sytuacji, gdy widzi ona jak wiele osób w jej otoczeniu (koledzy i koleżanki z pracy) także podejmują kroki do zdrowego życia.

LongLife to nie tylko ekspert mobilnej medycyny, ale także partner, który wsparł nas w dopasowaniu badań do potrzeb naszych pracowników.

Wszyscy pracownicy Sales&More korzystają z pakietów opieki zdrowotnej, które zapewniają szeroki dostęp do wizyt i badań profilaktycznych.

Część badań ma jednak bardziej specjalistyczny charakter i nie wykonuje się ich rutynowo w ramach standardowej opieki.

Właśnie dlatego LongLife dopasował swoją ofertę w taki sposób, by Sejlsi mogli wykonać bez dodatkowych opłat badania uzupełniające, komplementarne względem ich pracowniczych pakietów ochrony zdrowotnej.

Sprawdź też: Czy Sales&More to tylko branża finansowa i e-commerce?

kolaż zdjęć pokazujący migawki z badań diagnostycznych dla Sales&More w ramach akcji Pinktober i Movember

Były to także badania, które oprócz diagnostyki obecnego stanu zdrowia pozwalały nam na weryfikację przyszłych ryzyk – między innymi prawdopodobieństwa wystąpienia cukrzycy.

Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników i wsparciu LongLife udało nam się kompleksowo przebadać zdecydowaną większość naszej kadry.

Dziękujemy Wam, że dbacie o swoje zdrowie wspólnie z nami!

Sprawdź też: Jaki prezent sprawiliśmy sobie na 15 urodziny Sales&More?