SEM Specialist
Miejsce pracy: WARSZAWA
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie
Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe.
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:
- potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
- lubisz pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi
- potrafisz budować relacje z innymi
- posiadasz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads,
- znasz dobrze Excel i PowerPoint
- masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
- potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji
- marzysz o pracy na Powiślu
to szukamy właśnie CIEBIE:)
Na stanowisku SEM SPECIALIST odpowiedzialna / odpowiedzialny będziesz za prowadzenie w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych oraz sieciach kontekstowych kampanii reklamowych dla Klientów naszej agencji. Wdrożymy Ciebie w arkana interfejsów reklamowych Google czy Doubleclick oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Twoje zadania w szczególności:
- analiza, projektowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach internetowych
- przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
- rozwój kampanii Google Ads
- analiza i optymalizacja struktur oraz fraz w kampaniach
- praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
- raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia!