SEM Specialist

Miejsce pracy: WARSZAWA

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie

Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe.

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • potrafisz logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
  • lubisz pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi
  • potrafisz budować relacje z innymi
  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads,
  • znasz dobrze Excel i PowerPoint
  • masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji
  • marzysz o pracy na Powiślu

to szukamy właśnie CIEBIE:)

Na stanowisku SEM SPECIALIST odpowiedzialna / odpowiedzialny będziesz za prowadzenie w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych oraz sieciach kontekstowych kampanii reklamowych dla Klientów naszej agencji. Wdrożymy Ciebie w arkana interfejsów reklamowych Google czy Doubleclick oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Twoje zadania w szczególności:

  • analiza, projektowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach internetowych
  • przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
  • rozwój kampanii Google Ads
  • analiza i optymalizacja struktur oraz fraz w kampaniach
  • praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
  • raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii

 

Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia!