Cel

  • Zmierzenie całościowego zasięgu kampanii internetowej.

  • Zachowanie sekwencji komunikacji do użytkownika.

  • Ocena wpływu działań wizerunkowych na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.

Opis działań

  • Emisja Video na portalach horyzontalnych z ustawieniem sekwencji na poziomie użytkownika (6 wersji video, wyświetlanych kolejno niezależnie od placementu i portalu).

  • Śledzenie kampanii Video Reach&Frequency na Facebooku za pomocą kodów odsłon i kliknięć.

  • Remarketing z komunikatem sprzedażowym dla użytkowników odwiedzających stronę docelową kampanii wizerunkowej przy użyciu DoubleClick Bid Managera w open RTB oraz z wykorzystaniem Preferred Deals na portalach.

  • Mierzenie pozostałych aktywności sprzedażowych przy użyciu DoubleClick Campaign Managera oraz DoubleClick Searcha dla uzyskania pełnej ścieżki atrybucji.

110% Uzyskanie większego unikalnego zasięgu kampanii niż zakładano w mediaplanie
47% Odsetek sprzedaży w okresie kampanii, gdzie działania wizerunkowe były kanałem asystującym
+10% Wzrost ruchu z kampanii Search Brand spowodowany bezpośrednio przez kampanię wizerunkową