Cel
- Zmierzenie całościowego zasięgu kampanii internetowej.
- Zachowanie sekwencji komunikacji do użytkownika.
- Ocena wpływu działań wizerunkowych na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
Opis działań
- Emisja Video na portalach horyzontalnych z ustawieniem sekwencji na poziomie użytkownika (6 wersji video, wyświetlanych kolejno niezależnie od placementu i portalu).
- Śledzenie kampanii Video Reach&Frequency na Facebooku za pomocą kodów odsłon i kliknięć.
- Remarketing z komunikatem sprzedażowym dla użytkowników odwiedzających stronę docelową kampanii wizerunkowej przy użyciu DoubleClick Bid Managera w open RTB oraz z wykorzystaniem Preferred Deals na portalach.
- Mierzenie pozostałych aktywności sprzedażowych przy użyciu DoubleClick Campaign Managera oraz DoubleClick Searcha dla uzyskania pełnej ścieżki atrybucji.
110%
Uzyskanie większego unikalnego zasięgu kampanii niż zakładano w mediaplanie
47%
Odsetek sprzedaży w okresie kampanii, gdzie działania wizerunkowe były kanałem asystującym
+10%
Wzrost ruchu z kampanii Search Brand spowodowany bezpośrednio przez kampanię wizerunkową