Mar-Tech Project Manager

 

Miejsce pracy: WARSZAWA

Tryb: hybryda

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
    i e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

Nasze benefity:


Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z appki lunchowej)

Praca zdalna (generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze ok. 1-2 razy w tygodniu)

System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny Allianz,, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, SEO, Social, Programmatic)

Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI:

  • Jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną, zaangażowaną w realizowane zadania i szybko się uczysz;
  • Chcesz rozwijać swoje kompetencje w zakresie Marketing Technology;
  • Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu prowadzenia projektów;
  • Komunikujesz się w języku angielskim na poziomie min. B2.

 

Szczególnie docenimy jeśli:

  • Masz na swoim koncie doświadczenie w branży digital (agencja, dom mediowy, działy marketingu/web analytics)
  • Posiadasz znajomość ekosystemu Google Marketing Platform oraz analityki web & mobile

 

CO BĘDZIESZ ROBIĆ?

Jako Mar-Tech Project Manager będziesz wspierać proces prowadzenia projektów w ramach zespołu Data Solutions & Tech Support w obszarach: ETL, wdrażania produktów mar-tech u Klientów S&M, wdrażania nowych Klientów SM w framework SM, wizualizacji danych, rozwoju MDP, analizy danych.  

 

 A OPRÓCZ TEGO:

  • Planować i organizować prace zespołu projektowego dbając przy tym o utrzymanie priorytetów i przejrzystą komunikację w zespole, oraz sponsorami, 
  • Zarządzać projektem w systemie ticketowym (JIRA), monitorować jego przebieg i identyfikować opóźnienia/zagrożenia, 
  • Tworzyć dokumentacje projektowe – harmonogramy, prezentacje, zestawienia, analizy, 
  • Rozliczać realizację i raportować bieżący status projektu do sponsorów projektów. 
  • Uczestniczyć w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz utrzymywać bieżący kontakt z Klientem.