Strona główna Kariera Automation Process Administrator (MS office)

Automation Process Administrator (MS office)

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo
  • On-boarding Offline

Dlaczego warto pracować
w Sales&More?

Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE – to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀

Jako  Automation Process Administrator na co dzień będziesz współpracować z osobami z całej organizacji poprzez:

  • Zarządzanie licencjami oraz dostępami użytkownikami w organizacji w różnych systemach;
  • Zarządzania zasobami wspólnymi oraz automatyzacjami w MS Office. Wdrażanie nowych automatyzacji;
  • Zarządzanie urządzeniami w organizacji (zakupy, konfiguracja, wymiana);
  • Realizacja polityki bezpieczeństwa, wspieranie i współpraca z administratorem systemów informatycznych oraz inspektorem danych osobowych;
  • Wspieranie pracowników spółek w problemach technicznych w wykorzystaniu sprzętu;

W Sales&More możesz liczyć na:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
    i e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

Automation Process Administrator (MS office)

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Jakie są benefity pracownicze w Sales&More?

Lunche w biurze

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej SmartLunch)

Elastyczne godziny pracy

Możesz rozpocząć pracę między 7:30 a 10:00

System kafeteryjny MyBenefit

Dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny Allianz

Który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwa

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Wsparcie rozwoju

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i wydarzeniach branżowych.

Konkurencyjne wynagrodzenie

Oraz system bonusowy

Języki obce

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE

Czyli masaże, wspólne lunche oraz jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wspólne wyjazdy

Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku

Owoce w firmie

Last but not least owocoweeee poniedziałki

Nasza oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z help desk, serwisie komputerów lub przy automatyzacji procesów biurowych z wykorzystaniem Office 365;
  • Potrafisz konfigurować sprzęt komputerowy w systemach Windows oraz iOs;
  • Jesteś osobą dokładną,  dobrze zorganizowaną i zaangażowaną w realizowane zadania
  • Masz łatwość i otwartość do komunikacji
  • Lubisz uporządkowane procesy, a w codziennej pracy chętnie pomagasz innym i rozwiązywać problemy;
  • Potrafisz działać szybko i reagować na pojawiające się wyzwania;
  • Masz łatwość w nauce nowych systemów wspierających i automatyzujących procesy  biznesowe
  • Posiadasz wykształcenie techniczne lub jesteś studentem uczelni technicznej

Zobacz jak wyglądają etapy REKRUTACYJNE w Sales&More po złożeniu aplikacji

1

Zapoznajemy się z każdą aplikacją, która do nas trafia. Serio, serio 🙂

2

Jeśli Twoje CV skradło nasze 🧡, to znak, że czas poznać się odrobinę lepiej – na początek przez telefon.

3

Nasza rekruterka kontaktuje się z wybranymi kandydat(k)ami proponując kilkunastominutową rozmowę.

4

Po rozmowie telefonicznej każdy z kandydatów otrzymuje feedback z informacją dotyczącą dalszego procesu.

5

Spotkanie w naszym biurze, rozmowa face2face oraz zadanie rekrutacyjne.

Aplikuj

Po kliknięciu w przycisk aplikuj zostaniesz przeniesiony do partnerskiego portalu e-recruiter.com, gdzie będziesz mógł wypełnić formularz zgłoszeniowy na wybrane przez Ciebie stanowisko.

Powodzenia!

Nie znalazłeś stanowiska, które Cię interesuje?

Zostaw nam swoje CV, a znajdziemy rolę dopasowaną do Twoich umiejętności!

Zostaw CV

Zobacz inne otwarte rekrutacje

Rekrutacja spontaniczna

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

(Junior) Digital Marketing Executive

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Junior Data Visualization Specialist

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Data Solutions Specialist

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Python Developer

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Digital Marketing Executive / Manager

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Mar-Tech Project Manager

  • Warszawa
  • Pełny etat
  • Hybrydowo

On-boarding Offline

Poznaj zdanie naszych pracowników

„Hasło promocyjne mojego rodzinnego miasta to: »Tychy – dobre miejsce«. Potwierdzam, że jest to doskonałe miejsce do życia. Z kolei Sales&More to dobre (i to nawet bardzo) miejsce do pracy. Szczególnie cenię sobie wszechobecne tutaj: otwartość na rozmowę, wszelkie pomysły oraz wyjątkową atmosferę. Już podczas pierwszych dni w Sejlsach zauważyłam, że jest naprawdę spore grono osób z pokaźnym stażem pracy. Teraz rozumiem, dlaczego i zupełnie mnie to nie dziwi. Wiem także jedno – mnie też się stąd łatwo nie pozbędą! :)”

Aleksandra Przyborowska Content Manager

„Gdy aplikowałem do Sales&More nie miałem większego doświadczenia w marketingu. Jednak od samego początku czułem się tutaj traktowany jak człowiek, a nie zasób ludzki. Człowiek z unikalną mieszanką cech i potencjałem. Właśnie to podejście skłoniło mnie do tego by dołączyć do Salesów. Po kilku latach i przejściu ścieżki kariery od juniora, wiem że był to najlepszy możliwy wybór. Dzisiaj mogę się realizować w projektach dla największych i najszybciej rosnących marek w Polsce. ”

Mateusz Decyk Digital Strategy Specialist

„Do Sales & More dołączyłem w 2012 roku, a więc w zupełnie innej epoce. Niektórzy moi obecni współpracownicy chodzili wtedy do wczesnej podstawówki. Ja sam aplikowałem na stanowisko specjalisty SEM, z racji wcześniejszego doświadczenia, jednak prezes widział mnie bardziej przy pracy z klientem. Miał nosa. I tak przeszedłem piękną ścieżkę od juniora do dyrektora, właśnie zaczynając trzynasty (oby równie szczęśliwy co poprzednie) rok pracy przy Bednarskiej 7.”

Adrian Lewandowski Client Growth Director

„Mam ADHD, a co za tym idzie – ciągłą potrzebę zmian w życiu. Poza Sales&More. To już 4 lata razem.”

Andrzej Słodyczka Senior Paid Media Specialist