Junior Web Analyst

 

Miejsce pracy: WARSZAWA

Tryb: hybryda

 

Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo: 

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
    i udział w praojektach mar-tech
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony (lub inną wybraną formę współpracy)

Nasze benefity:


Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z appki lunchowej)

Praca zdalna (generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze ok. 1-2 razy w tygodniu)

System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny Allianz,, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, SEO, Social, Programmatic)

Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

BRZMI OK? NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI posiadasz: 

  • Chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech  
  • Zacięcie  analityczne / umiejętność logicznego myślenia 
  • Podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html, 
  • Umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim 

 

Szczególnie docenimy 

  • znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360 
  • znajomości narzędzi z obszaru analityki internetowej: Google Analytics 4, Google Marketing Platform, GTM 

 

Zastanawiasz się, czy jesteś osobą, której szukamy, ale nie posiadasz doświadczenia na podobnym stanowisku? Nie przejmuj się tym - podczas pracy z nami nauczymy cię:  

  • Formułować trafne pytania dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu; 
  • Ustawiać tracking kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych) 
  • konfiguracji narzędzi Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase, a w szczególności zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych; 
  • pracować z narzędziami klasy CMP; 
  • testowania i sprawdzenia zgodności wdrożenia analityki internetowej z dokumentacją, przy użyciu: GTM debugger, konsoli w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase; 
  • przeprowadzania analiz w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych 
  • współpracować w interdyscyplinarnym zespole i wspólnie z Project Managerem realizować cele.