Junior Web Analyst
Miejsce pracy: WARSZAWA
Tryb: hybryda
Jako certyfikowany partner Google zapewniamy dostęp do unikalnego zbioru wiedzy i praktyk – w kontekście organizacji i prowadzenia projektów analitycznych, rozwiązań oferowanych przez Google opisanych od podszewki; bieżącego dostępu do bet i planów rozwojowych poszczególnych produktów, a dodatkowo:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
i udział w praojektach mar-tech - Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony (lub inną wybraną formę współpracy)
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z appki lunchowej)
Praca zdalna (generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze ok. 1-2 razy w tygodniu)
System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz,, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, SEO, Social, Programmatic)
Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
BRZMI OK? NASZA OFERTA JEST DLA CIEBIE JEŚLI posiadasz:
- Chęci do uczenia się rozwiązań z obszaru mar-tech
- Zacięcie analityczne / umiejętność logicznego myślenia
- Podstawową wiedzę techniczną w obszarze: SQL, JS, html,
- Umiejętności co najmniej dobrej komunikacji w języku angielskim
Szczególnie docenimy
- znajomość narzędzi Google Ads / Facebook Ads oraz Campaign Manager 360
- znajomości narzędzi z obszaru analityki internetowej: Google Analytics 4, Google Marketing Platform, GTM
Zastanawiasz się, czy jesteś osobą, której szukamy, ale nie posiadasz doświadczenia na podobnym stanowisku? Nie przejmuj się tym - podczas pracy z nami nauczymy cię:
- Formułować trafne pytania dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu;
- Ustawiać tracking kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych)
- konfiguracji narzędzi Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase, a w szczególności zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
- pracować z narzędziami klasy CMP;
- testowania i sprawdzenia zgodności wdrożenia analityki internetowej z dokumentacją, przy użyciu: GTM debugger, konsoli w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
- przeprowadzania analiz w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych
- współpracować w interdyscyplinarnym zespole i wspólnie z Project Managerem realizować cele.