Junior Paid Media Specialist

 

Jako Junior Paid Media Specialist będziesz rozwijał swoją wiedzę w obszarze systemów reklamowych jak Google Ads, Meta (Facebook) Ads czy TikTok. Wdrożymy Cię w obszar technologii Google Marketing Platform oraz wielu innych systemów analitycznych.

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko)
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie

Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe.

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Chcesz nauczyć się prowadzenia kampanii a wykorzystaniem wyszukiwarek bądź sieci społecznościowych (Meta (Facebook), Instagram, TikTok, Linkedin)
  • Myślisz nieszablowo i nie boisz się proponować nowych rozwiązań
  • lubisz pracować zarówno z liczbami jak i z tekstem
  • potrafisz budować relacje z innymi
  • znasz dobrze Excel i PowerPoint

 

Docenimy, jeśli:

  •   Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu profili SM dla marek (Facebook, instagram, Linkedin i inne)
  • Potrafisz obsługiwać Canvę lub/i inne programy graficzne

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji.

  

Zobacz jakie zadania czekają na naszego Junior Paid Media Specialist:

  •  analiza, projektowanie i wdrażanie kampanii w sieciach społecznościowych
  • przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
  • rozwój kampanii Facebook, TikTok lub Google
  • analiza i optymalizacja struktur oraz fraz w kampaniach
  • praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
  • raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
  • tworzenie treści na SM, przygotowywanie grafik, video

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!

W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.