Junior Paid Media Specialist
Jako Junior Paid Media Specialist będziesz rozwijał swoją wiedzę w obszarze systemów reklamowych jak Google Ads, Meta (Facebook) Ads czy TikTok. Wdrożymy Cię w obszar technologii Google Marketing Platform oraz wielu innych systemów analitycznych.
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
- Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko)
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie
Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)
System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu
Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe.
Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂
JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:
- Chcesz nauczyć się prowadzenia kampanii a wykorzystaniem wyszukiwarek bądź sieci społecznościowych (Meta (Facebook), Instagram, TikTok, Linkedin)
- Myślisz nieszablowo i nie boisz się proponować nowych rozwiązań
- lubisz pracować zarówno z liczbami jak i z tekstem
- potrafisz budować relacje z innymi
- znasz dobrze Excel i PowerPoint
Docenimy, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu profili SM dla marek (Facebook, instagram, Linkedin i inne)
- Potrafisz obsługiwać Canvę lub/i inne programy graficzne
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji.
Zobacz jakie zadania czekają na naszego Junior Paid Media Specialist:
- analiza, projektowanie i wdrażanie kampanii w sieciach społecznościowych
- przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
- rozwój kampanii Facebook, TikTok lub Google
- analiza i optymalizacja struktur oraz fraz w kampaniach
- praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
- raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
- tworzenie treści na SM, przygotowywanie grafik, video
Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do usłyszenia!
W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.