E-commerce Clients Manager

 

Miejsce pracy: WARSZAWA

 

Jako E-COMMERCE CLIENTS MANAGER będziesz tworzył i odpowiadał za realizację strategii obecności online dla najbardziej dynamicznych marek działających na rynku e-commerce w Polsce (i nie tylko).

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
    i e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie

Praca zdalna (Generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze częściej lub rzadziej)

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe.

Last but not least owocoweeee poniedziałki 🙂

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Posiadasz doświadczenie (poparte sukcesami) we współtworzeniu i rozwijaniu sklepu e-commerce o obrotach co najmniej >100k PLN mc lub w obsłudze agencyjnej e-commerce (udział w przetargach, najlepiej zarządzanie omnichannel)
  • Płynnie poruszasz się w środowisku marketingowo-analitycznym, w tym Google (Google Analytics, Google Ads, GMP), Facebook lub znasz inne alternatywne rozwiązania
  • Rynek mediów dedykowanych e-commerce (szczególnie o charakterze performance’owym (CPA/CPS/%CPS) czy marketplace’owym (Ceneo, Allegro, Skąpiec, Amazon, etc) nie ma przed Tobą tajemnic
  • Znasz podstawy platform e-commerce takich jak: Magento, Woocommerce, PrestaShop lub inne
  • Masz doświadczenie w zakresie UX oraz funnel accelaration – poparte umiejętnością tworzenia testów A/B, eksperymentów w Google Optimise, GA, a oprócz tego możesz poszczycić się praktyczną znajomością narzędzi analizujących ruch i zachowania użytkownika na stronie (np. HotJar).
  • Potrafisz: zarządzać platformami marketing automation, określać cele, promocje i zasady współpracy.
  • Swobodnie poruszasz się w świecie cyfr, znasz się na analityce e-commerce i potrafisz na jej podstawie wyciągać wnioski zarówno mediowe jak i biznesowe.
  • Wiesz naprawdę sporo o mediach i platformach zakupowych

to szukamy właśnie CIEBIE:)

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam swoje sukcesy i e-commerce`owe zacięcie, nawet jeśli czujesz niedosyt w wybranych wyżej przedstawionych obszarach – wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju.

 

Dla nas ważne jest abyś:

  • Podchodził/a z zaangażowaniem do swoich obowiązków i wykazywał się chęcią doskonalenia, nauki i samodzielnością
  • Potrafił/a: logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
  • Wierzył/a, że sukces można osiągnąć współpracując z innymi

 

Jakie zadania czekają na naszego E-COMMERCE CLIENTS MANAGERA/DIRECTORA?

- Rozwój obecnych Klientów ecommerce’owych

- Budowanie nowych rozwiązań i rozwój oferty S&M adresowanej do segmentu e-commerce

- Udział w procesach  przetargowych dla kolejnych Klientów e-commerce

- Tworzenie podstawy do uruchamiania aktywności dla nowych Klientów e-commerce w agencji, launch działań, delegowanie odpowiedzialności osobom podległym

- Zapewnienie strategicznej obsługi długofalowych działań dla delegowanych Klientów ecommerce – planowanie, realizacja, rozliczenie i ewaluacja w cyklach miesięcznych oraz konsulting strategiczny/biznesowy

- Aktywny udział w tworzeniu teamu wyspecjalizowanego w obsłudze podmiotów ecommerce + docelowo jego leadership

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia na Bednarskiej 7!

 

W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.