E-COMMERCE CLIENTS MANAGER

 

Miejsce pracy: WARSZAWA

 

Jako E-COMMERCE CLIENTS MANAGER będziesz tworzył i odpowiadał za realizację strategii obecności online dla najbardziej dynamicznych marek działających na rynku e-commerce w Polsce (i nie tylko).

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego
    i e-commerce
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (przychodzimy do firmy między 7:30 a 10:00).

System kafeteryjny, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Możliwość pracy zdalnej.

Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy.

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Lekcje języków obcych na wyciągnięcie ręki.

Jeden krótszy piątek w miesiącu

Wyjazdy i spotkania firmowe.

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Posiadasz doświadczenie (poparte sukcesami) we współtworzeniu i rozwijaniu sklepu e-commerce o obrotach co najmniej >100k PLN mc lub w obsłudze agencyjnej e-commerce (udział w przetargach, najlepiej zarządzanie omnichannel)
  • Płynnie poruszasz się w środowisku marketingowo-analitycznym, w tym Google (Google Analytics, Google Ads, GMP), Facebook lub znasz inne alternatywne rozwiązania
  • Rynek mediów dedykowanych e-commerce (szczególnie o charakterze performance’owym (CPA/CPS/%CPS) czy marketplace’owym (Ceneo, Allegro, Skąpiec, Amazon, etc) nie ma przed Tobą tajemnic
  • Znasz podstawy platform e-commerce takich jak: Magento, Woocommerce, PrestaShop lub inne
  • Masz doświadczenie w zakresie UX oraz funnel accelaration – poparte umiejętnością tworzenia testów A/B, eksperymentów w Google Optimise, GA, a oprócz tego możesz poszczycić się praktyczną znajomością narzędzi analizujących ruch i zachowania użytkownika na stronie (np. HotJar).
  • Potrafisz: zarządzać platformami marketing automation, określać cele, promocje i zasady współpracy.
  • Swobodnie poruszasz się w świecie cyfr, znasz się na analityce e-commerce i potrafisz na jej podstawie wyciągać wnioski zarówno mediowe jak i biznesowe.
  • Wiesz naprawdę sporo o mediach i platformach zakupowych

to szukamy właśnie CIEBIE:)

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam swoje sukcesy i e-commerce`owe zacięcie, nawet jeśli czujesz niedosyt w wybranych wyżej przedstawionych obszarach – wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju.

 

Dla nas ważne jest abyś:

  • Podchodził/a z zaangażowaniem do swoich obowiązków i wykazywał się chęcią doskonalenia, nauki i samodzielnością
  • Potrafił/a: logicznie myśleć, analizować liczby, łączyć fakty, wyciągać wnioski i proponować konkretne, czasem niestandardowe rozwiązania
  • Wierzył/a, że sukces można osiągnąć współpracując z innymi

 

Jakie zadania czekają na naszego E-COMMERCE CLIENTS MANAGERA/DIRECTORA?

- Rozwój obecnych Klientów ecommerce’owych

- Budowanie nowych rozwiązań i rozwój oferty S&M adresowanej do segmentu e-commerce

- Udział w procesach  przetargowych dla kolejnych Klientów e-commerce

- Tworzenie podstawy do uruchamiania aktywności dla nowych Klientów e-commerce w agencji, launch działań, delegowanie odpowiedzialności osobom podległym

- Zapewnienie strategicznej obsługi długofalowych działań dla delegowanych Klientów ecommerce – planowanie, realizacja, rozliczenie i ewaluacja w cyklach miesięcznych oraz konsulting strategiczny/biznesowy

- Aktywny udział w tworzeniu teamu wyspecjalizowanego w obsłudze podmiotów ecommerce + docelowo jego leadership

 

Gotowy/a na nowe wyzwania? Chętnie porozmawiamy o Twoich i naszych planach. Do zobaczenia na Bednarskiej 7!

 

W przypadku chęci wyrażenia przez kandydata zgody na wykorzystanie złożonego CV w przyszłych rekrutacjach prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz formularzu zgłoszeniowym dla celów przyszłych rekrutacji.

 

    Aplikuj







    Administratorem danych osobowych jest „Sales & More” Spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000307674, numer NIP: 5213486940, numer REGON: 141342719. Spółka wyznaczyła osobę kontaktową w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, z którą można się skontaktować poprzez email: iod@salesmore.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Bednarska 7, 00-310 Warszawa, Polska. Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu nawiązania z Tobą kontaktu i obsłużenia Twojej prośby. Dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny dla osiągnięcia celu przetwarzania.Na każdym etapie przetwarzania Twoich danych osobowych masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Masz również prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest jednocześnie warunkiem do podjęcia działań w celu skontaktowania się z Tobą.

    Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.