Digital Marketing Executive / Manager
Miejsce pracy: Warszawa (hybryda)
Tryb pracy: hybryda (1-2 dni pracy z biura na Powiślu)
Zapewniamy:
- Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy (pierwsze
tygodnie w trybie stacjonarnym) - Wdrożenie u boku Opiekuna (Buddy’ego), który wprowadzi Cię w arkana kampanii perfo
- Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
- Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
- Przyjazne miejsce pracy (otrzymaliśmy wyróżnienie Friendly Workplace 2023)
- Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
- Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
- Klimatyczne biuro na magicznym Powiślu
- Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony
Nasze benefity:
Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).
Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej)
Praca zdalna (generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze 1-2 razy w tygodniu)
System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?
Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok
Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.
Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, SEO, Social, Programmatic)
Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy
Lekcje języków obcych z lektorem
#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek
Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku
Last but not least owocoweeee poniedziałki
JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w digitalu (jako account obsługujący klienta z branży e-commerce lub/i finansowej lub jako specjalista po stronie klienta);
- Potrafisz zaplanować, poprowadzić i skoordynować kampanię online, a definiowanie zadań i ustawanie priorytetów nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu;
- Posiadasz praktyczną wiedzę na temat mediów takich jak: afiliacja, mailing, display direct-buy
- Terminologia digitalowa – znasz, umiesz, potrafisz;
- Odnajdujesz się w dużych zbiorach danych xls/csv , sprawia Ci przyjemność ich obróbka i analiza, a następnie wyciąganie wniosków przekładających się na realne decyzje w kampanii
- Masz doświadczenie lub samozaparcie by zdobyć umiejętności w Tableau czy Data Studio, nie tylko pod kątem czytania widoków, ale również ich współtworzenia, korygowania, dbania o poprawność źródeł danych
- Potrafisz uruchomić w przeglądarce tryb debugowania i wyciągać z nich wiele ciekawych informacji podczas aktywności online
- GA4 - ciekawią Cię możliwości narzedzia i zgłebianie informacji z raportów kartotekowych, potrafisz zweryfikować poprawność raportowanych eventów
- Masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji oraz dyskusji
- Potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji
to szukamy właśnie CIEBIE:)
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom?
Jeżeli myślenie biznesowe masz we krwi, skutecznie realizowałeś kampanie digital, a chcesz działać na dużych wolumenach, z dużymi znanymi markami, poszukując nowych rozwiązań, pomysłów - ta praca jest dla Ciebie 😉 Dla nas ważne, abyś:
- Podchodził/a poważnie do swoich obowiązków i wykazywał/a swoje zaangażowanie i proaktywną postawę;
- Miał/a otwartość na nowości i testowanie nowych rozwiązań;
- Lubił/a pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi;
- Potrafił/a budować relacje z innymi, współpracować w zespole.
szukamy właśnie CIEBIE!
A oprócz tego:
- Możesz pochwalić się ciekawymi case`ami
- Masz na koncie certyfikaty lub/i nagrody branżowe
- Umiesz w: GA4, Campaign Manager, Gemius Mediapanel, dashboardy, analizę danych digitalowych.
- Interesujesz się nowymi technologiami i digital marketingiem
- Sprawnie poruszasz się w Excelu
Jako Digital Marketing Executive / Manager wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za kampanie/produkty Klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online.
Na co dzień będziesz:
- planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci;
- współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej;
- odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital;
- na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii;
- dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty;
- raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych.
Jeśli dotrwał(e)aś do tego miejsca to oznacza, tylko jedno…
…to czas, by porozmawiać o Twoich i naszych planach. Do miłego usłyszenia!