Digital Marketing Executive / Manager

Miejsce pracy: Warszawa (hybryda)

Tryb pracy: hybryda (1-2 dni pracy z biura na Powiślu)

 

Zapewniamy:

  • Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy (pierwsze
    tygodnie w trybie stacjonarnym)
  •  Wdrożenie u boku Opiekuna (Buddy’ego), który wprowadzi Cię w arkana kampanii perfo
  • Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
  • Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl
  • Przyjazne miejsce pracy (otrzymaliśmy wyróżnienie Friendly Workplace 2023)
  • Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
  • Elastyczność rozumianą naprawdę szeroko
  • Klimatyczne biuro na magicznym Powiślu
  • Stabilną formę zatrudnienia: po okresie próbnym umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Nasze benefity:

Elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między 7:30 a 10:00).

Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie (korzystamy z apki lunchowej)

Praca zdalna (generalnie pracujemy z domu, ale staramy się pojawiać w biurze 1-2 razy w tygodniu)

System kafeteryjny MyBenefit, dzięki któremu samodzielnie wybierasz na co przeznaczasz swoje punkty: karta Multisport, bilety do kina czy teatru, a może kurs online?

Bogaty pakiet medyczny Allianz, który obejmuje wizyty specjalistyczne w całej Polsce – dla każdego od samego początku + opcja pakietu partnerskiego.

Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok

Możliwość udziału w wybranych przez siebie szkoleniach i konferencjach branżowych.

Wymiana wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, SEO, Social, Programmatic)

Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy

Lekcje języków obcych z lektorem

#FRIDAYANDMORE, czyli masaże, wspólne lunche lub jeden krótszy dzień pracy w piątek

Wyjazdy i spotkania firmowe kilka razy w roku

Last but not least owocoweeee poniedziałki

 

JEŻELI JEST TO DLA CIEBIE INTERESUJĄCE I JEDNOCZEŚNIE:

  • Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w digitalu (jako account obsługujący klienta z branży e-commerce lub/i finansowej lub jako specjalista po stronie klienta);
  • Potrafisz zaplanować, poprowadzić i skoordynować kampanię online, a definiowanie zadań i ustawanie priorytetów nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu;
  • Posiadasz praktyczną wiedzę na temat mediów takich jak: afiliacja, mailing, display direct-buy
  • Terminologia digitalowa – znasz, umiesz, potrafisz;
  • Odnajdujesz się w dużych zbiorach danych xls/csv , sprawia Ci przyjemność ich obróbka i analiza, a następnie wyciąganie wniosków przekładających się na realne decyzje w kampanii
  • Masz doświadczenie lub samozaparcie by zdobyć umiejętności w Tableau czy Data Studio, nie tylko pod kątem czytania widoków, ale również ich współtworzenia, korygowania, dbania o poprawność źródeł danych
  • Potrafisz uruchomić w przeglądarce tryb debugowania i wyciągać z nich wiele ciekawych informacji podczas aktywności online
  • GA4 - ciekawią Cię możliwości narzedzia i zgłebianie informacji z raportów kartotekowych, potrafisz zweryfikować poprawność raportowanych eventów
  • Masz umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji oraz dyskusji
  • Potrafisz skutecznie przekonywać do swoich racji

to szukamy właśnie CIEBIE:)

 

Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom?
Jeżeli myślenie biznesowe masz we krwi, skutecznie realizowałeś kampanie digital, a chcesz działać na dużych wolumenach, z dużymi znanymi markami, poszukując nowych rozwiązań, pomysłów - ta praca jest dla Ciebie 😉 Dla nas ważne, abyś:

  • Podchodził/a poważnie do swoich obowiązków i wykazywał/a swoje zaangażowanie i proaktywną postawę;
  • Miał/a otwartość na nowości i testowanie nowych rozwiązań;
  • Lubił/a pracować zarówno z liczbami jak i ludźmi;
  • Potrafił/a budować relacje z innymi, współpracować w zespole.

 

szukamy właśnie CIEBIE!

 

A oprócz tego:

  • Możesz pochwalić się ciekawymi case`ami
  • Masz na koncie certyfikaty lub/i nagrody branżowe
  • Umiesz w: GA4, Campaign Manager, Gemius Mediapanel, dashboardy, analizę danych digitalowych.
  • Interesujesz się nowymi technologiami i digital marketingiem
  • Sprawnie poruszasz się w Excelu

 

Jako Digital Marketing Executive / Manager wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za kampanie/produkty Klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online.

Na co dzień będziesz:

  • planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci;
  • współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej;
  • odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital;
  • na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii;
  • dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty;
  • raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych.

 

Jeśli dotrwał(e)aś do tego miejsca to oznacza, tylko jedno…

…to czas, by porozmawiać o Twoich i naszych planach. Do miłego usłyszenia!

Aplikuj